Gå til innhold

Lanserer ny trykkskjermmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere synes ikke dette er spennende produkter?

 

"På spesifikasjonslisten finner vi super-3G og GPS, i tillegg til Bluetooth og støtte for minnekort."

 

Hvor mange robuste mobiler har det der sa dere? Den må jo faktisk tåle en støyt hvis den har det som som kreves for å få en sånn godkjenning fra militæret.

 

Og en miljømobil er ikke så dum ide for å selge. Mange som bryr seg.

 

 

Oppløsningen på smarttelefonen har jeg ingen kommentar på....

Lenke til kommentar
Ekte trykkskjermsmobiler har ikke stylus... :whistle:

Ikke det? De aller fleste trykksjkermstelefoner kommer da med stylus, noe som innimellom kan være veldig kjekt. :)

 

Nei det har jeg ikke. Men du ser ved første blikk at disse mobiltelefonene ikke er skikkelig gjennomført.

Du sier at de har dårlig kvalitet fordi de ikke er skikkelig gjennomført? Hva henger på greip her. De Motorolatelefonene jeg har hatt har da holdt veldig høy kvalitet, godt over gjennomsnittstelefonen.

 

Synd skjermoppløsninga på Windowstelefonen ikke var høyere, og at den ikke har et bedre kamera. Forhåpentligvis blir prisen lav pga dette da, slik at Motorola selger noen kopier. Synd om det skulle gå veien nedenom og hjem med dem.

Lenke til kommentar
Dere synes ikke dette er spennende produkter?

 

"På spesifikasjonslisten finner vi super-3G og GPS, i tillegg til Bluetooth og støtte for minnekort."

 

Hvor mange robuste mobiler har det der sa dere? Den må jo faktisk tåle en støyt hvis den har det som som kreves for å få en sånn godkjenning fra militæret.

Du har jo den amerikanske versjonen av Sonim XP3. Og nei, den er ikke spennende.
Lenke til kommentar

Synd Motorola trakk seg ut av markedet. Grunnene er jeg ikke sikker på, men jeg må ærlig innrømme at de hadde en del telefoner med rå ferskt design som faktisk ser like bra ut idag som de gjorde for et par år tilbake da de ble lansert. Da tenker jeg på Razr og noen kamskjell telefoner som så skikkelig fancy ut. Synd spesifikasjonene på disse modellene var til å grine av

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...