Gå til innhold

Steve Jobs innrømmer sykdom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står ingen steder i brevet fra Jobs at kuren er "å spise riktig". Det står derimot at kuren for dette ernæringsmessige problemet er relativt enkel, og at han har påbegynt behandling.

 

Etter å ha skummet igjennom innleggene i tråden her er det ellers bare én ting å si: Steve Jobs er heldig, som lider av et problem som kan kureres. Flertallet av "bidragsyterne" i tråden her er dessverre ikke så heldige, dere må desverre leve med det lille dere har fått utlevert under topplokket, så det er i grunnen dere det er synd på.

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Mac er ikke lenger virusfritt.. :ph34r:

Det stemmer, men de 4 kjente virus/ormene/trojanerne krever alle sammen at man dobbelklikker på installasjonsfila og godkjenner installasjonen med maskinens adminpassord. Man må altså installere alle de fire kjente tilfellene med vitende og vilje. Vil man ikke, så får man ikke virus på Mac OSX. Og Mac OSX ble lansert som public beta høsten 2000, så dette betyr altså 4 virus/ormer/trojanere på 8 år. Det finnes dessuten ikke noen kjente tilfeller av adware, malware eller lignende for Mac OSX, så i praksis er Mac OSX fortsatt virusfritt.

Lenke til kommentar
Innrømmer? Er sykdom en forbrytelse?

Neh, er vel mer det at det har blitt benektet og forsøkt skjult tidligere, samt at Jobs sjeldent legger ut om slike ting.

Så Jobs er spesiell han da når han "sjeldent legger ut om slike ting"?

 

Hvor ofte forteller toppsjefer om sine sykdommer?

"Hydro-sjefen tilstår å ha vært hjemme med influensa." "Bill Gates innrømmer å ha brukket armen." "Georg Bush tilstår at han hadde bihulebetennelse i februar 2007."

 

De fleste toppsjefer er "aldri" syke, av prinsipp, for at det ikke skal påvirke aksjekursen for selskapet. Dette er ikke noe spesielt for Apple eller Steve Jobs.

Lenke til kommentar
Etter å ha skummet igjennom innleggene i tråden her er det ellers bare én ting å si: Steve Jobs er heldig, som lider av et problem som kan kureres. Flertallet av "bidragsyterne" i tråden her er dessverre ikke så heldige, dere må desverre leve med det lille dere har fått utlevert under topplokket, så det er i grunnen dere det er synd på.

 

Å så sint.

 

Hvorfor så sint egentlig? Er du lei av å måtte bite i det sure eplet?

Lenke til kommentar
Etter å ha skummet igjennom innleggene i tråden her er det ellers bare én ting å si: Steve Jobs er heldig, som lider av et problem som kan kureres. Flertallet av "bidragsyterne" i tråden her er dessverre ikke så heldige, dere må desverre leve med det lille dere har fått utlevert under topplokket, så det er i grunnen dere det er synd på.

 

Å så sint.

 

Hvorfor så sint egentlig? Er du lei av å måtte bite i det sure eplet?

Sint? Nei, langt ifra - jeg synes bare oppriktig synd på deg.

Lenke til kommentar
Etter å ha skummet igjennom innleggene i tråden her er det ellers bare én ting å si: Steve Jobs er heldig, som lider av et problem som kan kureres. Flertallet av "bidragsyterne" i tråden her er dessverre ikke så heldige, dere må desverre leve med det lille dere har fått utlevert under topplokket, så det er i grunnen dere det er synd på.

 

Å så sint.

 

Hvorfor så sint egentlig? Er du lei av å måtte bite i det sure eplet?

Sint? Nei, langt ifra - jeg synes bare oppriktig synd på deg.

 

Synes du synd på meg fordi jeg ikke er frelst, eller fordi jeg liker å erte de som er frelst?

 

Ikke lett å la vær når dere går på limpinnen hver eneste gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...