Gå til innhold

Mobilkjøperne hamstret KU990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Det er en trykkskjermmobil (Dette er selvsagt en smaksak, men jeg mener bestemt at totalbruken av tid blir lengre, spesielt hvis man skriver mange sms)

2. Jeg kan ikke skjønne hvordan dette kameraet har fått god kritikk når de fleste bildene jeg tok ble skurrete og er generelt av dårlig kvalitet. Blitzen er dårlig óg.

3. Dårlig musikkspiller.

4. Dritkjedelige menyer.

 

Denne telefonen er såpass gammel at jeg ikke gidder å skrive mér.

Endret av moshpit
Lenke til kommentar

Å bruke ordet "hamstre" i denne sammenhengen blir vel noe inadekvat, da det tilsier at en knapphet fryktes eller er nær, noe som ikke er tilfelle her. Årsaken til at mobilen selger godt er vel neppe en foreliggende mangel, men heller høy etterspørsel grunnet forskjellige faktorer. Derfor er det vel riktigere å si at LG solgte "svært mye" av den ovennevnte mobiltelefonen eller lignende.

Lenke til kommentar
1. Det er en trykkskjermmobil (Dette er selvsagt en smaksak, men jeg mener bestemt at totalbruken av tid blir lengre, spesielt hvis man skriver mange sms)

2. Jeg kan ikke skjønne hvordan dette kameraet har fått god kritikk når de fleste bildene jeg tok ble skurrete og er generelt av dårlig kvalitet. Blitzen er dårlig óg.

3. Dårlig musikkspiller.

4. Dritkjedelige menyer.

 

Denne telefonen er såpass gammel at jeg ikke gidder å skrive mér.

 

Helt uenig!

 

1. smaksak - trenger ikke være negativt. jeg f.eks. skriver mye fortere sms enn før, skriver med begge tomlene!

2. Kameraet har fått god kritikk fordi kameraet er faktisk veldig godt til å være på en mobil, og mine bilder blir ikke hva du kaller skurrete, og blitzen er god, om man ikke står midt opp i ansiktet på en eller er langt ifra(sier seg selv når blitzen er så liten)

3. musikkspilleren er jo god nok til å være på en mobil som ikke er laget spesifikt til en musikkmobil!

4. menyer pleier vel ikke å være så spennende? iallefall så er det min oppfatning av mobiltelefoner generellt

 

er kjempefornøyd med min LG!!

Lenke til kommentar
1. Det er en trykkskjermmobil (Dette er selvsagt en smaksak, men jeg mener bestemt at totalbruken av tid blir lengre, spesielt hvis man skriver mange sms)

2. Jeg kan ikke skjønne hvordan dette kameraet har fått god kritikk når de fleste bildene jeg tok ble skurrete og er generelt av dårlig kvalitet. Blitzen er dårlig óg.

3. Dårlig musikkspiller.

4. Dritkjedelige menyer.

 

Denne telefonen er såpass gammel at jeg ikke gidder å skrive mér.

 

Helt uenig!

 

1. smaksak - trenger ikke være negativt. jeg f.eks. skriver mye fortere sms enn før, skriver med begge tomlene!

2. Kameraet har fått god kritikk fordi kameraet er faktisk veldig godt til å være på en mobil, og mine bilder blir ikke hva du kaller skurrete, og blitzen er god, om man ikke står midt opp i ansiktet på en eller er langt ifra(sier seg selv når blitzen er så liten)

3. musikkspilleren er jo god nok til å være på en mobil som ikke er laget spesifikt til en musikkmobil!

4. menyer pleier vel ikke å være så spennende? iallefall så er det min oppfatning av mobiltelefoner generellt

 

er kjempefornøyd med min LG!!

 

1. Jeg skulle gjerne sett deg skrive melding fortere enn en som skriver på taster. (en som er like god til å skrive da så klart)

2. Andre mobiler har bedre kamera en KU990.

3. Det finnes flere mobiler som har god musikkstøtte tross at de ikke er musikkmobiler.

4. Menyer pleier ikke å være så spennende, nettopp. Hvorfor skiller da KU990 seg ut?

 

Kos deg med LG`en din!

Lenke til kommentar

moshpit, synes det er på tide at du slutter å gnåle om trykkskjermmobiler. Greit nok at du ikke liker de, men det blir drøyt at for hver eneste forumtråd om mobiler jeg leser så ser jeg brukeren moshpit og kommentaren "trykkskjermmobiler er ubrukelige". (Litt overdrivelse, men ikke så veldig langt i fra hvordan jeg har oppfattet mobilforumet i det siste).

Lenke til kommentar

Nå er jo dette med sms en vanesak.. Personlig skriver jeg langt fortere med touch enn med vanlig. (foruten om med LG KU990) Altså, gi det litt tid, Moshpit, så vil du selv se at det ikke er så vanskelig og tungvindt som du måtte tro det er..

 

Når det ellers er snakk om denne telefonen så er jeg veldig skuffet. LG har klart å pakke inn en del fancy ting i den, men totalt er det en heller dårlig telefon med MASSE bugs. Touch løsning er heller dårlig. Når man må poke inn skjermen for å få den til å reagere sier det seg selv at man ikke treffer så punktlig som man skulle ønske når man skriver sms.

 

Kameraet er ok til å være ett mobil kamera, men har på ingen måte i nærheten av ett bra ett.

 

Menyene er i og for seg ganske typisk LG, ikke for pompøse eller overdrevne. Dette er jo da og en smakssak, for dem som ønsker klage..

 

Musikkspilleren mangler vesentlige funksjoner og gir generellt dårlig lydkvalitet. Er dog ingen musikktelefon, men HERRE, må da gå ann å fikse noe bedre.

Lenke til kommentar
moshpit, synes det er på tide at du slutter å gnåle om trykkskjermmobiler. Greit nok at du ikke liker de, men det blir drøyt at for hver eneste forumtråd om mobiler jeg leser så ser jeg brukeren moshpit og kommentaren "trykkskjermmobiler er ubrukelige". (Litt overdrivelse, men ikke så veldig langt i fra hvordan jeg har oppfattet mobilforumet i det siste).

 

Jeg lover at jeg skal slutte å gnåle om det. Hjelper vel ikke hvor mye _jeg_ ikke liker trykkskjermer. De kommer vel uansett. Men, jeg mener det bare er en gimmick som folk i gata synes er fantastisk og selges deretter.

 

Å skrive med trykkskjerm er som operere med grytekluter.

Lenke til kommentar
moshpit, synes det er på tide at du slutter å gnåle om trykkskjermmobiler. Greit nok at du ikke liker de, men det blir drøyt at for hver eneste forumtråd om mobiler jeg leser så ser jeg brukeren moshpit og kommentaren "trykkskjermmobiler er ubrukelige". (Litt overdrivelse, men ikke så veldig langt i fra hvordan jeg har oppfattet mobilforumet i det siste).

 

Jeg lover at jeg skal slutte å gnåle om det. Hjelper vel ikke hvor mye _jeg_ ikke liker trykkskjermer. De kommer vel uansett. Men, jeg mener det bare er en gimmick som folk i gata synes er fantastisk og selges deretter.

 

Å skrive med trykkskjerm er som operere med grytekluter.

 

Har du i det hele tatt prøvd å skrive med det? Min KC910 er ihvertfall like fin å skrive med som en vanlig mobil, for mobilen gir fra seg en liten vibrasjon hver gang du trykker på knappen, sånn at du får en kjapp og presis respons på at du har trykket. Funker glimrende, jeg er imponert over hvor lett det er å skrive med denne mobilen. I tillegg kan ihvertfall KC910 "legges ned", og da får du et fullt qwerty-tastatur. Dette synes jeg er mer kronglete da det er vanskelig å treffe riktig knapp, men man får akkurat samme "respons" fra telefonen når en tast blir trykket.

Lenke til kommentar

Ser du på skriften eller på tastene når du skriver? Det er ganske vesentlig. Det er utrolig slitsomt å måtte se om man skriver riktig samtidig som man må se hvor man skal trykke. Prøv å skrive melding mens du kjører bil(Jeg vet det ikke er helt lov). Med en telefon med taster trenger jeg så vidt å se på mobilen for å skrive og sende.

 

Nå gjelder tråden KU990 og grunnen til at jeg skrev her var fordi jeg ikke skjønner hvorfor denne mobilen har fått så god kritikk. menmen

Endret av moshpit
Lenke til kommentar
Å bruke ordet "hamstre" i denne sammenhengen blir vel noe inadekvat, da det tilsier at en knapphet fryktes eller er nær, noe som ikke er tilfelle her. Årsaken til at mobilen selger godt er vel neppe en foreliggende mangel, men heller høy etterspørsel grunnet forskjellige faktorer. Derfor er det vel riktigere å si at LG solgte "svært mye" av den ovennevnte mobiltelefonen eller lignende.

 

Og i tillegg betyr det å hamstre at du bygger opp et lager av noe, noe brukerne neppe gjør med KU990...

 

Ett av mange eksempel på at skribenter eller redaksjonen i amobil "krydrer" språket men ender opp med å gi det de skriver en annen mening enn det de mente å gjøre.

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
1. Det er en trykkskjermmobil (Dette er selvsagt en smaksak, men jeg mener bestemt at totalbruken av tid blir lengre, spesielt hvis man skriver mange sms)

2. Jeg kan ikke skjønne hvordan dette kameraet har fått god kritikk når de fleste bildene jeg tok ble skurrete og er generelt av dårlig kvalitet. Blitzen er dårlig óg.

3. Dårlig musikkspiller.

4. Dritkjedelige menyer.

 

Denne telefonen er såpass gammel at jeg ikke gidder å skrive mér.

 

også helt uenig. hadde selv denne telefonen. god telefon med godt kamera. Vist du ikke liker menyene så er det bare å laste ned en theme eller 2. var ikke noe problem når jeg hadde telefonen så er vel ikke noe problem no.

 

Det jeg reagerte mest på var LG sin holdning, De gikk ut og sa at telefonen var perfekt og ville derfor ikke komme med en software oppgradering selv om telefonen hadde sine feil. Dette var det som fikk meg til å kvitte meg med den og ikke kjøpe en LG telefon til før de forandrer den holdningen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...