Gå til innhold

Nå kan du låse opp Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen for å bryte avtalen varierer etter abonnementstype, fra 2400 til 3500 kroner. Totalt blir det billigste å velge Italk Small, og totalprisen blir da omtrent 4200 kroner for en ulåst iphone. Dette inkludert kjøp av Iphone, abonnementspris for én måned og bruddgebyr. Når du bryter abonnementet må du be om operatørlåskode, som kommer i posten etter en ukes tid eller to.

 

http://www.amobil.no/artikler/slik_blir_du...ingstiden/53693

Lenke til kommentar
Prisen for å bryte avtalen varierer etter abonnementstype, fra 2400 til 3500 kroner. Totalt blir det billigste å velge Italk Small, og totalprisen blir da omtrent 4200 kroner for en ulåst iphone. Dette inkludert kjøp av Iphone, abonnementspris for én måned og bruddgebyr. Når du bryter abonnementet må du be om operatørlåskode, som kommer i posten etter en ukes tid eller to.

 

http://www.amobil.no/artikler/slik_blir_du...ingstiden/53693

Nå har ikke jeg personlig giddet å regnet på det, men ut i fra hva jeg rask såg, så kan det se ut om om Flexitalk med 199,- nedbetaling blir en rimeligere løsning, enn iTalk small. :)

 

Dvs. 1999 for tlf + 2400 i bryd gebyr = 4399,- totalt. (Da det er vel bare iTalk abbene men må betale den første måneden på.. Eller?)

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Mulig det begynner å bli på tide å regne det ut på nytt, men med Italk Small tror jeg totalprisen ble mindre enn 4399 kroner. Man må nok også betale månedspris på 199 kroner den første måneden med Flexitalk, hvilket øker totalprisen til 4598 kroner.

 

Bruddgebyret er på 2700,-

iPhone 3g 16gb 2290

1 måned 399,-

 

Total pris for opplåst iPhone blir da 5389,-

 

Ser ikke vitsen med å låse opp iPhonen med yellowsn0w, du vil jo fortsatt motta månedsbeløpet på 399,- fra netcom så lenge du ikke har sakt opp abbonementet.

Lenke til kommentar
Prisen for å bryte avtalen varierer etter abonnementstype, fra 2400 til 3500 kroner. Totalt blir det billigste å velge Italk Small, og totalprisen blir da omtrent 4200 kroner for en ulåst iphone. Dette inkludert kjøp av Iphone, abonnementspris for én måned og bruddgebyr. Når du bryter abonnementet må du be om operatørlåskode, som kommer i posten etter en ukes tid eller to.

 

http://www.amobil.no/artikler/slik_blir_du...ingstiden/53693

Nå har ikke jeg personlig giddet å regnet på det, men ut i fra hva jeg rask såg, så kan det se ut om om Flexitalk med 199,- nedbetaling blir en rimeligere løsning, enn iTalk small. :)

 

Dvs. 1999 for tlf + 2400 i bryd gebyr = 4399,- totalt. (Da det er vel bare iTalk abbene men må betale den første måneden på.. Eller?)

 

.:CyberMan:.

 

Dvs 1999,- for iPhonen 3000,- i bruddgebyr og 199,- for første måned.

 

totalt 5198,- for Iphone 8gb

 

eller du kan gå for 16 gb og betale 200 kr mer ferdig opplåst ;) ville klart gått for 16 gb da;)

Lenke til kommentar
Prisen for å bryte avtalen varierer etter abonnementstype, fra 2400 til 3500 kroner. Totalt blir det billigste å velge Italk Small, og totalprisen blir da omtrent 4200 kroner for en ulåst iphone. Dette inkludert kjøp av Iphone, abonnementspris for én måned og bruddgebyr. Når du bryter abonnementet må du be om operatørlåskode, som kommer i posten etter en ukes tid eller to.

 

http://www.amobil.no/artikler/slik_blir_du...ingstiden/53693

Nå har ikke jeg personlig giddet å regnet på det, men ut i fra hva jeg rask såg, så kan det se ut om om Flexitalk med 199,- nedbetaling blir en rimeligere løsning, enn iTalk small. :)

 

Dvs. 1999 for tlf + 2400 i bryd gebyr = 4399,- totalt. (Da det er vel bare iTalk abbene men må betale den første måneden på.. Eller?)

 

.:CyberMan:.

 

Dvs 1999,- for iPhonen 3000,- i bruddgebyr og 199,- for første måned.

 

totalt 5198,- for Iphone 8gb

 

eller du kan gå for 16 gb og betale 200 kr mer ferdig opplåst ;) ville klart gått for 16 gb da;)

 

blir 4999,- for iPhone 8gb opplåst, da blir det 390 kr mer for 16gb men ville fortsatt gått for 16gb;)

Lenke til kommentar

Tror det er viktig å legge vekt på at en eventuell opplåsing med yellowsn0w _KAN_ føre til at man mister garanti- og reklamasjonsrettigheter. Dvs. man mister helt sikkert garantien, men ikke nødvendigvis reklamasjonsretten, siden selger/verksted må bevise at det er opplåsingen som har medført problemer.

Lenke til kommentar
Når du bryter abonnementet må du be om operatørlåskode, som kommer i posten etter en ukes tid eller to.

 

Feil. Når jeg låste opp telefonen min sa den hyggelige damen hos Netcom at jeg bare skulle sette opp telefonen på nytt via iTunes, uten å taste noen kode eller gjøre noe spesielt. :)

Endret av torkaa
Lenke til kommentar

Nope. Det var bare uaktiverte. Og mange av dem ble lurt når de plugga telefonen til iTunes og fikk en murstein.

 

Dessuten er tittelen sterkt misvisende.

 

iPhone 2G (Første generasjon) har man kunnet låse opp med 2.2 firmwaren LENGE! Dette er snakk om 3G (Andre generasjon)

Lenke til kommentar
Ser ikke vitsen med å låse opp iPhonen med yellowsn0w, du vil jo fortsatt motta månedsbeløpet på 399,- fra netcom så lenge du ikke har sakt opp abbonementet.

Er mange som vil ha en opplåst telefon hvis de reiser mye med jobb og tilbringer mye tid i utlandet. Ved å bruke et kontantkort i den perioden du er i utlandet kan du spare mye når det gjelder lokale samtaler. Men på en annen side, de fleste dette gjelder for har allerede jobbtelefon og jeg regner med at de også har litt mer avanserte telefoner.

Lenke til kommentar
Ser ikke vitsen med å låse opp iPhonen med yellowsn0w, du vil jo fortsatt motta månedsbeløpet på 399,- fra netcom så lenge du ikke har sakt opp abbonementet.

Er mange som vil ha en opplåst telefon hvis de reiser mye med jobb og tilbringer mye tid i utlandet. Ved å bruke et kontantkort i den perioden du er i utlandet kan du spare mye når det gjelder lokale samtaler. Men på en annen side, de fleste dette gjelder for har allerede jobbtelefon og jeg regner med at de også har litt mer avanserte telefoner.

 

Vis du låser opp iPhonen og setter i et nytt sim-kort vil du fortsatt motta månedsprisen for abonnementet du allerede har hos Netcom...

Lenke til kommentar

Det har jeg aldri sakt, men hvis du tilbringer en del uker i året utenlands med jobb vil det bli billigere å ha et netcom abonnoment her i landet, og når du drar utenlands setter inn et utenlands sim-kort. Si du er f.eks tre-fire uker i et land vil det være billigere å betale månedprisen til netcom pluss et kontantkort i det landet enn å bruke netcom abonnomentet i utlandet og betale det hvite ut av øyet p.g.a. roaming priser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...