Gå til innhold

Test: LG X110


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ALDRI likt touchpadder, hva er problemet med den "tappen" som stakk opp på "gamle" bærbare ca midt på tastaturet?

Den er fortsatt her på alle Thinkpads og bla. HPs businessmodeller.. og den er overlegen touchpads.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pointing_stic...ming_and_brands

 

Det jeg ikke forstår med netbookene er at de er så steintunge. Denne saken her f.eks veier akkurat det samme som den fem år gamle Thinkpadden jeg skriver dette på som også har 12" skjerm.

Lenke til kommentar
Latterlig batterilevetid. Jeg sitter her og koser med med Samsung NC10 og batteriet som følger med den holder i over 6 timer.. Gode greier.

 

Jeg har da riktignok ikke noen Thinkpad å sammenligne med, men denne lille saken veier langt mindre enn min gamle ASUS 15.4" bærbare maskin.

 

Jeg har også bestilt en Samsung NC10! Det var vel de fleste testene jeg klarte å finne frem som avgjorde hvilkene av de nett pc'ene jeg kom til å gå for. Nå skal det sies at denne kommer standard med 6-cellers batteri og har et meget godt tastatur (i følge tester), og god batteri levetid. Google, og dere finner det. Vent til den kommer til Norge og kjøp den heller sier jeg bare. Jeg klarte ikke å vente, så jeg får min over nyttår fra Hong Kong :D:D:D

Lenke til kommentar
Latterlig batterilevetid. Jeg sitter her og koser med med Samsung NC10 og batteriet som følger med den holder i over 6 timer.. Gode greier.

 

Jeg har da riktignok ikke noen Thinkpad å sammenligne med, men denne lille saken veier langt mindre enn min gamle ASUS 15.4" bærbare maskin.

 

Jeg har også bestilt en Samsung NC10! Det var vel de fleste testene jeg klarte å finne frem som avgjorde hvilkene av de nett pc'ene jeg kom til å gå for. Nå skal det sies at denne kommer standard med 6-cellers batteri og har et meget godt tastatur (i følge tester), og god batteri levetid. Google, og dere finner det. Vent til den kommer til Norge og kjøp den heller sier jeg bare. Jeg klarte ikke å vente, så jeg får min over nyttår fra Hong Kong :D:D:D

Ja, det er fine greier, batteriet er så godt som de hevder (så langt) og tastaturet er bedre å skrive med enn det jeg hadde på min gamle 15.4".. Jeg kjøpte fra Storbritannia, og da kommer den jo med 'feil' strømadapter og UK-tastatur, men det går da absolutt greit. For den saks skyld er både @, # og / bedre plassert på dette takket være mangelen på æ, ø og å.

Lenke til kommentar

Er i Hong Kong for tiden, og har sett litt paa nettpcer.

 

Sa ogsaa en fra Lenevo, en fra HP og en fra Fujitsu, alle med lignende spesifikasjon som MSI, Asus og Acer som finnes i Norge.

 

Rart at jeg nesten aldri har hort noe om dem, men plutselig ser dem bare man reiser kloden rundt. Skulle tro at internett har gjort verden mindre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...