Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med søster


Gjest Guest_Jonas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jonas_*

Dette har jeg sittet inne med i ca 1 år nå. Jeg er halvt svensk og ble fødd i sverige, foreldrene mine ble skilt når jeg var 3 år gammel og jeg fløttet sammen med min far til drammen. Jeg fikk kontakt med mor for 4 år siden, og da viste det seg at jeg hadde en søster som ble fødd noen måneder etter pappa og mamma ble skilt (altså hel-søster).

 

Jeg møtte min mor og min stefar da jeg var 13, og vi fikk kontakten tilbake, men det som var problemet var at jeg ble tiltrekket av søsteren min på 10. dette utviklet seg helt til ifjor sommer da det plutselig ble slik at dette utviklet seg helt til sex.

 

Jeg skammer meg utrolig og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj, kjipern.

 

Hvor gamle er dere nå egentlig?

 

Sånn jeg ser det så selv om dere er søsken biologisk sett så kjente dere ikke hverandre fra før og du hadde jo ikke et veldig søsterforhold til henne fra før. Noe som sansynligvis var med på at hun blei en annen søt jente du kunne forelske deg i istedetfor søsteren din. Det dere har gjort er jo ifølge loven noe man ikke skal gjøre og mange vil sikkert skyte deg for dette, men gjort er gjort og spist er spist. Du må nok leve med det resten av livet, men jeg er sikker på at du kan finne en mindre smertefull måte å leve med dette på enn du har akkurat nå.

 

Kan nok være lurt for begge å få pratet med noen om det. Men ikke familien vil jeg tro. Det vil jo bare skape en haug med problemer og jeg er ganske sikker på at de vil skylde på deg med at du manipulerte henne osv.

 

Regner med du og søsteren din har pratet litt om det, hvis ikke så kanskje det kan være en ide? Ikke vet jeg, men kan jo oppklare en del ting muligens. Kanskje dere til og med kan bli enige om at dette var en engangshendelse og at dere ikke gjør det igjen eller trenger å prate noe særlig mer om det, men forholde dere som søsken heretter. Høres egentlig litt for enkelt ut, men man vet jo aldri før man har prøvt.

 

Du har gjort noe du kanskje ikke burde gjort, men i ung alder og seksualdrifter osv osv så kan slike ting fort skje. Ihvertfall når begge er med på det som det høres ut her.

 

Det skumleste for deg er hvis du nå er over 16 og hun ikke er det og hun forteller dette til noen. Da sliter du veldig.

Lenke til kommentar
Oj, kjipern.

 

Hvor gamle er dere nå egentlig?

 

Sånn jeg ser det så selv om dere er søsken biologisk sett så kjente dere ikke hverandre fra før og du hadde jo ikke et veldig søsterforhold til henne fra før. Noe som sansynligvis var med på at hun blei en annen søt jente du kunne forelske deg i istedetfor søsteren din. Det dere har gjort er jo ifølge loven noe man ikke skal gjøre og mange vil sikkert skyte deg for dette, men gjort er gjort og spist er spist. Du må nok leve med det resten av livet, men jeg er sikker på at du kan finne en mindre smertefull måte å leve med dette på enn du har akkurat nå.

 

Kan nok være lurt for begge å få pratet med noen om det. Men ikke familien vil jeg tro. Det vil jo bare skape en haug med problemer og jeg er ganske sikker på at de vil skylde på deg med at du manipulerte henne osv.

 

Regner med du og søsteren din har pratet litt om det, hvis ikke så kanskje det kan være en ide? Ikke vet jeg, men kan jo oppklare en del ting muligens. Kanskje dere til og med kan bli enige om at dette var en engangshendelse og at dere ikke gjør det igjen eller trenger å prate noe særlig mer om det, men forholde dere som søsken heretter. Høres egentlig litt for enkelt ut, men man vet jo aldri før man har prøvt.

 

Du har gjort noe du kanskje ikke burde gjort, men i ung alder og seksualdrifter osv osv så kan slike ting fort skje. Ihvertfall når begge er med på det som det høres ut her.

 

Det skumleste for deg er hvis du nå er over 16 og hun ikke er det og hun forteller dette til noen. Da sliter du veldig.

Hvordan kan du si det? Jeg vil ikke krangle, men jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan du kom frem til dette :)

 

Jeg ville ha snakket med søster og foreldre var jeg deg. Jeg vil tro at foreldrene dine vil støtte dere og ikke bare én av dere. De vil også kunne hjelpe dere med råd om hvor veien går herfra. Etter det du sier så er dere ikke gamle og jeg vil tro det er greit å få noen voksne sine råd.

 

EDIT: Men jeg veit jo ikke hvor gammel du er nå da :o

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Om han traff sin mor når han fikk kontakt med henne vil han nå være 17-18 år. Og i fjor sommer var han da antageligvis 16 eller 17, mens hun fortsatt er 3 år yngre enn han.

 

17 - år gammel bror har sex med 14 år gammel søster...Nå kan det jo hende jeg tar litt feil av alder, men det høres ikke så bra ut.

 

Jeg ville ventet litt med å blande inn foreldre iallefall, helst ikke si noe til dem i det hele tatt.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

vel, siden dere ikke har hatt et søskenforhold så vil jeg ikke påstå at det moralsk feil i forhold til samfunnets normer, men det er nok alikavel mange som ikke vil skjønne situasjonen helt. Og det er jo ulovlig og risikofylt.

 

Selv så vil jeg anbefale og droppe å fortelle det til foreldre, og bare la det gli vekk og ligge unna. Er kanskje ikke så enkelt, men er den beste løsningen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si det? Jeg vil ikke krangle, men jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan du kom frem til dette :)

 

Jeg bare tenkte det utifra hva jeg trodde kunne bli utfallet. Det blir i de fleste situasjoner skyldt på gutten i sånne situasjoner og her er gutten i tillegg 3 år eldre, noe som kan gjøre handlingen hans straffbar. Dessuten tror jeg kanskje at foreldrene ville leve bedre i uvitenhet om dette enn med viten. Ihvertfall så sant de to kan leve med det. Men dette er kun synsing, ikke noe annet. Samme som med deg tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

hvel jeg er ikke akkurat sikker på hva du kan jøre men jeg har et par ting som du kansje kan jøre.

 

hvel hvis du tørr kan du jo snakke med helsesøster først.

 

eller snakka med søstra di og diskutere det som har skjedd legge det bak dere eller (hvis du har snille mor og far som kansje hvil forstå det) kan du fortelle det til dem.

 

kommer ikke på noe mer men lykke til.

Lenke til kommentar

Du har ikke noe å skamme deg over mann. Sex er en helt naturlig ting. Riktig nok så er det ikke like naturlig når det er snakk om søsken, men det ble vel ikke noe barn av det, ble det? Så i bunn og grunn har du bare hatt tissen din i en annen tiss og det er da bare en fin ting det.

 

Angående hva du skal gjøre, det eneste du kan gjøre er å gå inn i deg selv og bare godta at det har skjedd og det er ingenting å gjøre med det. Ta heller og husk det som en fin engangs ting =)

Lenke til kommentar
vel, siden dere ikke har hatt et søskenforhold så vil jeg ikke påstå at det moralsk feil i forhold til samfunnets normer, men det er nok alikavel mange som ikke vil skjønne situasjonen helt. Og det er jo ulovlig og risikofylt.

 

Selv så vil jeg anbefale og droppe å fortelle det til foreldre, og bare la det gli vekk og ligge unna. Er kanskje ikke så enkelt, men er den beste løsningen vil jeg tro.

Enig med denne. Tror ikke foreldrene bør blandes opp i dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...