Gå til innhold

EA stenger Need for Speed-utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

"ikke fått karakterene"

 

Skeptisk som jeg er, så konkluderer jeg med at det er lave salgstall som er det eneste problemet. Noe som burde ha vært unngått ved å bry seg litt om hva folk faktisk vil ha, etter et grusomt antall spill med utgangspunkt i fast&furious så var det virkelig på tide med et godt "gammeldags" bilspill med skikkelige sportsbiler og ikke riskokere.

Lenke til kommentar
De burde gjennomføre en bemanningsreduksjon i DRM avdelingen i stedet. De lager tross alt et produkt ingen av kundene ønsker.

Mozartkule for den :)

 

At Need For Speed serien får seg en velfortjent pause ser jeg ikke på som noe negativt. Forhåpentligvis får de den til å returnere "with a bang" om noen år. Synd at folk mister jobber da, selv om de produserte makkverk.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker spillutviklere alt godt. Jeg ønsker derimot at ledelsen i EA skal brenne i helvette. Makan til griske grådige jævler. De sliter ut sine utviklere og pusher dem hele tiden til å følge fastsatte datoer, er det rart dem dreper alt som heter kvalitet. Ikke gir dem særlig rom for å være kreative heller. EA burn in fucking hell.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker spillutviklere alt godt. Jeg ønsker derimot at ledelsen i EA skal brenne i helvette. Makan til griske grådige jævler. De sliter ut sine utviklere og pusher dem hele tiden til å følge fastsatte datoer, er det rart dem dreper alt som heter kvalitet. Ikke gir dem særlig rom for å være kreative heller. EA burn in fucking hell.

 

 

Nei hverken Mirrors Edge eller Dead Space viser at de absolutt ikke kan være kreative :roll:

Lenke til kommentar
Mirrors Edge er vel da utviklet av DICE. De har vel bare blitt kjøpt opp av EA?

Men EA har utgitt noen bra spill i det siste, men det er noe dritt med SecuROM og DRM. Men det er fint at dem sier opp de folka som lager noe av de dårligste produktene (tenker på NFS).

 

Er Dice som har laget det ja, men skulle man hørt på alle som klager over EA ville jo de ødelagt spillet og gjerne maskina di før det ble sluppet.

Er jo svært mange EA spill som lages av deres eide selskaper, men det er jo alltid EA som får skylda for evt. feil med spillet uansett.

 

Synes EA de siste årene faktisk har skjerpet seg betraktelig, og spillene har både hatt nytenkning og kreativitet i seg.

Det virker som de gir utviklerne sine friere spillrom for nye ideer, hvilket har resultert i spill som ME og Dead Space for å nevne noen.

DRM er noe herk ja, og dette har de enda ikke skjønt er en håpløs ide desverre.

Men har aldri opplevd selv at DRM er et problem, så å bannlyse alt fra EA grunnet dette ser jeg ingen grunn til.

Jeg installerer spillet og spiller meg som oftest ferdig med det før det slettes.

Har enda mange ganger å plukke det frem igjen før DRM gir meg hodebry.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Greit at NFS muligens går dunken. Kanskje folk flest har innsett at kvaliteten på disse spillene bare synker og synker. Undercover har vel ikkje solgt så godt meiner eg å ha lest? Uansett, om EA velger å fortsette serien håper eg de overlater arbeidet til noen som kanskje velger å tenke litt utenfor boksen neste gang.

 

Kanskje vi faktisk for ein overaskelse om noen år :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...