Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 20 (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det blir fikset snart. Forresten... På første spørsmålet, er det snakk om når PSP ble solgt i Norge for første gang eller første gang den ble solgt offisielt i verden? Mulig jeg er på tur :p

 

Ordlyden i spørsmålet tilsier hvertfall at de bare ber om første gang den ble solgt, worldwide.

Lenke til kommentar
Håper det blir fikset snart. Forresten... På første spørsmålet, er det snakk om når PSP ble solgt i Norge for første gang eller første gang den ble solgt offisielt i verden? Mulig jeg er på tur :p

 

Ordlyden i spørsmålet tilsier hvertfall at de bare ber om første gang den ble solgt, worldwide.

 

Er vel egentlig det jeg regna med, men siden det ikke stod mer spesifikk så ble jeg litt mer usikker da det er forskjellig utgivelsesdato i USA, Europa og Japan.

Lenke til kommentar

Konkurransen fungerer nå. Fjernet samtidig 20 innlegg som gjentok det samme :-)

 

Når kom PSP i salg for første gang?

Norge eller verdensbasis??

Svaret på ditt spørsmål, ligger i vårt spørsmål. Jeg kan godt utdype dette i morgen, når konkurransen er avsluttet, om ønskelig.

Lenke til kommentar
Konkurransen fungerer nå. Fjernet samtidig 20 innlegg som gjentok det samme :-)

 

Når kom PSP i salg for første gang?

Norge eller verdensbasis??

Svaret på ditt spørsmål, ligger i vårt spørsmål. Jeg kan godt utdype dette i morgen, når konkurransen er avsluttet, om ønskelig.

Ok. Flotters.

Håpet bare at du var klar over det selv :)

Men da har jeg fått svaret mitt.

Lenke til kommentar

Leste det grundig første gang også. Men hva regnes som verdens basis? Den ble jo solgt for første gang i europa 1år etter den ble solgt i japan, og et par mnd etter den ble solgt i USA.

 

Så egentlig er alle 3 alternativene riktige. Ingen av dem som skiller seg ut.

Når ble den lansert for første gang til verden. Hadde vært en bedre spørsmål.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...