Gå til innhold

Opprør i Red Alert 3 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

wee, tilleggspakke med 2 nye underfraksjoner til hver fraksjon :hrm: akuratt som ea har gjort på hvert eneste rts spill de har gitt ut de siste 5 årene. er vel dette den fantastiske beta nøkkelen er til også tenker jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

De må legge inn 8 player maps, og flere faksjoner i form av generaler fra hvert team, nye typer general points osv.. hadde vært digg.

 

Ønsker utvidelser velkommen.

 

 

Så de som sier EA melker gjør Stardock det også de skylle komme med to utvidelser til Sins of a solar empire?

 

Eneste melkingen som foregår er sånne ekstra packs eller booster packs til andre spill

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

support power er overdreve bra + at dem ødeleger mye av spillbarheten

(var greit på generals og sende inn folk eller ta en liten artilery strike)

men time bomb ødeleger jo helebasen og magnet upling tar jo alle tank min før jo ikke bygge opp (er du helig så ser du når dem gjør og du før tatt bort tank dine)

 

landsatt 40 folk det data gjorde var og bruke desilator airstike og det var det angrepet)

 

RA3 er faktisk det eneste bra EA har gjort siden BF2 synes jeg

 

Gleder meg til dette, men forbereder meg på det verste

(det er jo EA)

Lenke til kommentar

Jeg presenterer dere: EA's formel til suksess*!

 

Man tar et stykk ferdigutviklet spill, fjerner valgfri mengde spillelementer (må ikke ta for mye), og utgir spill. Så, etter en selvbestemt tid utgir man disse spillelementene og, i noe vi kaller ekspansjon.

 

Formel: X=Ferdigutviklet spill Y=Spillelementer Z=Utgitt spill

 

X=Y+Z

Z=X-Y

Y=X-Z

 

Tada! Bruk den med vett (hvis mulig).

 

*penger

Lenke til kommentar

EA klarer ikke lage RTS spill.. får jeg pressisere at at ingen av dems rts spill har hvert balansert i perspektiv av units.

 

support powers er noe de fleste rts har og slik blir det, Men EA overdrever så voldsomt med disse kreftene at det ikke blir utfordrene eller morro engang. I RA3 kan det virke som de har lagt til kreftene fordi du skal ha en autowin sjanse.. jeg mener steamroll vs general powers.. Nei folkens spill Company of heroes istede. Det er virkelig et RTS spill som utfordrer deg og har en generel god balanse gang.

 

EA GTFO!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...