Gå til innhold

Retrofil: Siemens SL55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var den virkelig 8,2 cm lang i utslått tilstand?

 

Nei! Det må være feil! Dem er vel rundt 7 cm i samenslått tilstand og ca 10 cm i utdratt tilstand.

 

Da unngikk jeg såvidt å ha en retro-telefon :-) Brukte denne telefonen til IGÅR faktisk! Da jeg igår tok ut SIM-kortet fra SL55en og satte det inn i Sony Ericsson G705. Nå ligger SL55en på hylla her etter over 5 års trofast tjeneste. Den har aldri vært på service, men batteriet har jeg måtte lade minst en gang hver dag i det siste året. Selv om det var et uorginalt batteri på 1900 mAh (orginalt var 500 mAh) Synd det ikke lages slike små telefoner lengere. Sikkert derfor jeg liker skyvedesignet. Mon tro den nye SE G705 varer like lenge?

Lenke til kommentar

Morsomt med disse retrotestene. Har fulgt med på de. Fikk meg en Sony-Ericsson C902 i dag og tenkte da på min første mobil...Philips Fizz og hvor mye utviklingen har gått framover.

Dæven for en dritmobil Fizz var. Sms kom rullende over skjermen...var man ikke rask nok å lese,så måtte man lese hele meldingen på nytt. Batteriet var også helt for jævlig dårlig.

 

Husker jeg åpnet mange øl med min Nokia 1611 som jeg hadde etter det. Tror ikke jeg åpner øl med en C902 nei...hehehe. 1611'en tålte sykt MYE utenom vann. :!:

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...