Gå til innhold

Chrome offisielt lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi prøvde den nylanserte Chrome-versjonen med Sunspider Javascript-testen, og fikk resultatet 1624 ms, noe som faktisk er imponerende raskt.

Nå begynner jeg å bli lei denn artikkelforfatteren; så mange artikler som er rævva gjennomført.

 

1624 ms på sunspider-testen; javell? Dette sier meg jo ingenting. Her må du legge ved tall for andre nettlesere og spesielt hva betaversjonen fikk på samme hardware. Hvilken hardware har du kjørt denne testen på, forresten?

 

Makan.

Lenke til kommentar
Min oppdaterte seg ikke automatisk. Det har visst ikke din gjort heller :) Ikke hadde det vært greit om den gjorde det heller synes nå jeg.

 

Men, via "Om Chrome" fikk jeg oppdatert den.

 

GoogleUpdate service må kjøre og ha tilgang til internett.

 

Hvorfor vil du ikke at den skal oppdateres automatisk? Fordi du pleier å kjøre omfattende tester for hver gang du oppdaterer nettleseren din? Bruker auto-update og så får man løse eventuelle problemer som kan oppstå når det skjer. Totalt sett sparer man tid på det.

 

Edhunter: Chrome bruker mer ram enn firefox etter min erfaring. Men har overskudd av ram så det tar jeg ikke så tungt. Opplever det som en raskere og mer stabil browser enn firefox uansett.

 

Det er en ting jeg skulle ønske chrome kunne gjort bedre. Det er å sørge for at flash kjører uavhengig av fanene. Kræsjer flash i en av fanene så må man restarte hele browseren. Slik burde det ikke være.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar
Hvorfor bruker jeg nesten halvparten av tida til hardware.no [på SunSpider-testen]?
Fordi JS er HW-avhengig. For at testdataen skal være sammenlignbar må du kjøre testene av forskjellige browsere på én maskin. Dessverre opplyser ikke artikkelen om dette, og folk misforstår.

 

Takktakk. Da har jeg fått en forklaring på deg jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ikke at den skal oppdateres automatisk? Fordi du pleier å kjøre omfattende tester for hver gang du oppdaterer nettleseren din? Bruker auto-update og så får man løse eventuelle problemer som kan oppstå når det skjer. Totalt sett sparer man tid på det..

Don't fix it if it aint broken.

 

Og ja, jeg er imot at programmer jeg har selv skal laste ned ting til min maskin og installere det, uten å si ifra til meg, men det gjør altså ikke GC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...