Gå til innhold

Test: Iriver Spinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilleren er deilig, men er skuffet over iriver. Jeg har selv hatt tre spiller (Ifp-190, ifp-890 og T30 som jeg fortsatt har). Og alle har hatt ekstremt bra lyd, de har standard usb, god skjerm, de er raske og responsive og usannsynlig god batteritid. (190 30 timer på AA, 890 45 timer på AA, T30 30 timer på AAA)

Håpet at denne i hvert fall skulle ha like god lyd som de gamle, og ha standard usb.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å erstatte min gamle Creative med denne, men valget falt på en Sony Walkman NWZ-S739F med 16gig til 1400,-

Utrolig fet lyd, stilig spiller, bra pris og ok med lagringsplass...har ikke angret ett sekund :!:

Hvis du er ute etter en iPod Touch-killer så ville jeg heller ha ventet på Cowon sin nye S9 spiller, den ser bare helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Høres ut som en grei spiller, men ubrukelig pga begrenset plass. Får ikke noe innfall om å bytte ut min Zen Vision M med det første, nei.

HAR DU ZVM!? HELDIGGRIS, DU ER EN GUD!

 

Hvis du er ute etter en iPod Touch-killer så ville jeg heller ha ventet på Cowon sin nye S9 spiller, den ser bare helt fantastisk ut!

Så sant, så sant. Jeg sparer til den allerede, jeg :)

Hvem kan slå 500MhZ Dual Core plassert i en DAP? :dribble:

Lenke til kommentar
Hva skjer med ulovlig nedlastede mp3 filer? Greit å ihvertfall forandre navnene på mappene slik at det "ser ut" som de er lovlige :ph34r:

 

Hehe, tenkte på det samme, men er egentlig bare kult at HW & Amobil flagger pirat-flagget, siden det er stor mangel på brukbare lovlige alternativer uten DRM..

Legger merke til at det alltid er hiphop-låter på mp3-spillerene i testene, og føler vel at jeg må opplyse at det der en dårlig rip av Nas' nye album, grouprip'en er bedre. :whistle:

 

Forøvring en meget lekker spiller, selv om jeg ikke kan se ett eneste album-cover på bildene.. det er jo et must.

Virker også ganske dyr når man tenker på antall GB, men vil man betale ekstra for design, så er det vel greit nok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...