Gå til innhold

Presenterer Vertu til 3,3 millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

700 timer på å håndpolere gullet? Hvor mange er det som merker forskjell på si, 50 timer og 700 timers polering? Ikke mange. Etter ti timer har vel gullet 99% av shinen til 700, og hvis det tar 500t å implementere en skjerm og et kretskort, da begynner jeg å lure på hvor mange damer den designeren har høvlet over i løpet av de 498 timene som gjensto. Enten det, eller så er han bare noe faderlig treig! :!:

 

Men om jeg hadde hatt 3.3mill, så hadde jeg heller kjøpt en Murciélago som er billigere uansett og skrytt av den i stedet for å bli ledd ut for å ha sløst 2.996.500 på en pokkers mobiltelefon. Gull og diamanter finnes billigere uansett, dét også...

Lenke til kommentar

whiskey tango foxtrot...

 

Den nylig relanserte Signature-serien har 3G, 4 GB innebygget minne, skjerm med oppløsning på 240 x 320 punkter, e-postleser og Bluetooth. Blant annet.
Det var på tide at de stakkars rikingene får litt teknologi, og ikke var dyre steiner og metaller.

hehe, tror rimi-hagen vil like denne.

 

sender vel den ekspress direkte til produsent når den får en bulk, på samme måte som at han sender skjortene sine for å få snippen fikset ;)

Lenke til kommentar

For det første, så hadde jeg aldri tatt 3,3 millioner kroner med meg ut døren sånn uten videre. For det andre, hadde jeg allikavel gjort det etter noen øl, slik at kullsyre hadde hatt tid til å samle seg i tomrommet mellom ørene, så hadde jeg garantert klart å mistet den på byen.

 

For det tredje, så eksisterer nok ikke ordet "krisetid" hos de som har råd til å bruke såpass mye penger på en gullklump med ringefunksjon.

 

For det fjerde, så forventer jeg en test av denne innen kort tid Simen. Skal vel ikke være noe problem å få lånt en slik telefon. En bonus vil vel være at du også får deg en personlig livvakt med på kjøpet i denne perioden. :p

Lenke til kommentar

Er det jeg som har misforstått, eller produseres det kun èn av denne?

 

Vakkert kunststykke av en mobil. Høres ikke så eksotisk ut, men minner meg om et krøllet ark. Hmm, er bare å selge Alfaen og den eldrende Roycen så er forsåvidt pengene hentet inn. :hmm:

Endret av arehei
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...