Gå til innhold

Feature: Her er årets spillgaver (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en ufattelig "mann/gutt" dominert liste må jeg si. Har du virkelig tatt en utenforstående stilling til denne listen lurer jeg på.

 

Snakket med samtlige spill butikker her jeg bor, og leke butikker og alle av dem fortalte meg at Singstar ABBA selges unna som bare det. Sikkert pga Mamma Mia filmen.

Dette vet jeg pga jeg selv måtte løpe overalt for å skaffe den til gave. Var stress å skaffe.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Mitt tips til dere:

Ikke gi bort GTA4 (pc) i julegave! Å gi bort problemer på selveste julaften er råttent gjort!

 

Spillet er fullt av feil, og krever et monster av en pc for å spille. Jeg har kommet ca 8% ut i spillet, men nå krasjer det hele tiden. Det er så irreterende fordi spillet i seg selv er utrolig kult. Årets beste spill for min del, men når det er så mye feil med spillet er det desverre ikke verd ei krone.

 

Ikke gi dette til noen du er glad i

Lenke til kommentar

Hehe

 

GTA IV på pc er så jævlig fett at jeg syntes så utrolig synd på de som har problemer. Selv så har jeg Vista 64bit og det funker perfekt her hos meg. Jeg kjører det på helt grei grafikk med spillbar fps (1 år gammel pc). Grafikkproblemer som skjedde litt uti spillet ble fikset for min del i nvidia sin driver; 180.84 som ble lansert spesielt for GTA IV.

 

Har hatt litt problemer med live tjenesten men det driter jeg i :)

Lenke til kommentar

Jo jeg leste posten din, og det var vel en respons det den.

 

Det er store problemer med GTA. Jeg tviler på av de klarer å fikse alt i den først patchen. Kanskje det tar måneder før alle problemene er borte.

 

Jeg unner ingen den følelsen jeg har fått av GTA.

Når jeg begynnte å spille spillet fikk jeg en skikkelig god følelse. Dette var noe jeg hadde lyst å bruke de neste ukene på, uten tvil. Men nå, bare 8% ut i spillet sitter jeg der uten mulighet for å spille pga av feil.

 

Det er som om verdens vakreste jente skulle komme inn på rommet ditt, starte en sexy striptease, finne fram kondomen også gå å knulle bror din i stedet.

Endret av sphaa
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...