Gå til innhold

Nytt Crystal Chronicles til våren (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har både Crystal chronicles og Og Ring of Fates og må si jeg digger begge spillene, spesielt flerspillerdelen til Ring of Fates. Denne versjonen lover jo godt, skikkelig kos å bare kunne slå seg ned på senga og slenge fram DSen og spille litt online :)

Litt skeptisk til at grafikken på Wii er den samme som DS, men siden jeg trolig kjøper det på DS så kommer det ikke til å plage meg. Grafikken er veldig lik den i Ring of Fates (Om ikke klippene til traileren faktisk var ifra dette og ikke EoT) og den er veldig god, så det er ikke noe galt med den, men hadde alikevel vært fint om de hadde utnytta Wiien litt bedre.

 

Gleder med, skal definitivt kjøpe dette :)

Lenke til kommentar

Ble ikke helt overbevist. Burde man ha spilt de tidligere spillene i serien for å få utbytte av disse?

 

Crystal Chronicles-serien er en avlegger av de populære Final Fantasy-spillene, og fokuserer mer på lagbasert action enn lange historier og turbaserte kamper. Serien byr på skattejakt i en søt utgave av Final Fantasy-universet hvor opptil fire kamerater kan dra på eventyr sammen.

Likte spesielt ikke at historien blir kuttet ned på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...