Gå til innhold

Sniktitt: Fremtidens musikktjeneste er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet dette i går og det virker bra, selv om det var en del låter jeg ikke fant.

 

Jeg skal ha nyttårsfest og av en annen grunn så vil ikke folk høre på jazz på nyttårsfester.

 

Da er spotify's 24timers løsning bra så får de høre på drittmusikken sin! Flott om de får til musikkvideoer etterhvert også!

Endret av ryback
Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger invite lenger. For jeg gikk bare på siden dems og trykket på Free og jeg hører på musikk derfra nå :) Mulig de har droppet det nå. Kan være fordi jeg har UK IP da, for UK kom opp som eneste alternativ for land og jeg måtte bruke postadressen min her nede for å registrere.

 

Og er faktisk imponert selv. Enkelt og greit. Og tar to minutter og så er man igang og hører på musikk :) Passer fint på min lille Acer One med Orange trådløs bredbånd :p Kan hører på musikk over alt når som helst, og slipper og fylle den lille tassen med musikkfilene.

Lenke til kommentar

Vant en invitasjon på Din Side for et par dager siden.

Programmet er både enkelt, raskt og brukervenlig. Har ikke hatt noe problemer med streaming av musikk, og sangene er av helt grei kvalitet.

Det eneste problemet er at utvalget kunne vært litt bedre. Er ikke særlig mye musikk fra de bandene jeg liker... Men programmet er vel fortsatt i beta, så dette kan jo forandres etterhvert.

Lenke til kommentar

Oh, er det bare meg som har begynt og få reklame nå? Jeg fikk nettopp reklame for den nye Madagaskar filmen. "Like to move it move it".

 

Virka jo logisk nå da tendilenz. Vi får ikke invites heller her nede. Jeg sjekka på siden dems og jeg står registrert med at jeg ikke kan få invites. Vi får alt først her borte :p

Lenke til kommentar
Kan være fordi jeg har UK IP da,

Jepp, her hjemme må man fortsatt ha invite eller regge via proxy.

 

Jeg regga via Proxy :) Fungerte knirkefritt hos meg :) Fantastisk program!

 

En annen musikktjeneste som har imponert er musikk.djuice.no. Riktignok kjøper man musikken, men er 100% DRM fritt og man kan laste ned sangene man kjøper opptil 3 ganger (Enten via PC eller mobiltelefon).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...