Gå til innhold

Neonode er konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe trist nyhet. Hadde håpet det ikke ville ende slik da jeg hadde sett frem til deres neste mobil.

 

Det som også er veldig dumt er jo at de som har kjøpt mobilen, inkl meg, ikke kan få den reparert eller erstattet ved feil. Skal sies at jeg ikke bruker min lengre pga elendig dekning, som bare har blitt værre. Men det er sikkert noen der ute som fortsatt bruker den.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Drita. N2en jeg hadde var den beste mobilen jeg har hatt. Den eneste grunnen til at jeg sendte den tilbake var at den funket _VELDIG_ dårlig sammen med onecall. Diverse tekstmeldinger dukket aldri opp, noen kom flere dager for sent osv. Da jeg satt simkortet inn i den gamle sony ericsson mobilen min kom det plutselig 20-30 meldinger i innboksen med en gang... Ellers var det den perfekte mobilen.

Lenke til kommentar

Det var jo en bombe...

 

De lanserer en "forut for sin tid"-mobil for nesten 5 år siden, men den er ikke mulig å få kjøpt. 3 år etter lanserer de den samme telefonen, som i mellomtiden naturligvis har blitt utdatert og lite interessant. Hovedforskjellen er at det nå er mulig å få kjøpt den for de som leter.

 

Hadde tro på Neonode når de kom med den første mobilen (som jeg ikke fikk kjøpt), men N2 var jo bare håpløst lite interessant når de presenterte den.

Lenke til kommentar
Huff.

 

Nå som N3 ikke kommer, hva slags telefon skal jeg da se frem til? Noen tips?

 

Personlig ser jeg mest frem til mobiler med android OS. Kogan er neste ut, men vet ikke helt hva jeg skal synes på nåværende tidspunkt, om den. Så langt ser det ut til at jeg kjøper meg G1 etter nyttår, om det ikke skjer noe spennende... Har ikke penger til ny mobil før det uansett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...