Gå til innhold

Anmeldelse: Trackmania DS (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må virkelig gjøre noe med de oppblåste skjermbildene dere bruker når dere anmelder DS-spill. Da tenker jeg spesielt på det øverste bildet. Det ser jo nesten ut som et SNES-spill.

 

Synd at det ikke ble det storspillet som mange hadde håpt på. Det er ikke akkurat overflod av gode bilspill til DS. Heldigvis har de lagt et godt fundament for fremtidige Trackmania-spill til DS. Nå får vi bare håpe at spillet selger nok til at Firebrand får lov til å lage en oppfølger!

Lenke til kommentar

Eg har dette spelet, har også tidelegare spelt PC versjonen. Synst det eigentleg er eit knallgodt DS spel. Det er mange gode baner, kontrollen er veldig bra, Og køyregleda er veldig bra.

Det som er ulempa er jo at den ikkje har online multiplayer, og at det å byggje bane, er litt tungvindt.

 

Både PC versjonen og DS versjonen er knallgode i kvar sin klasse. Det blir for dumt å samanlikne PC mot DS versjonen, sidan det blir liksom to forskjellige klassar.

 

Eg synst dette DS spelet var verdt pengane, og angrar ikkje.

Endret av PosteMonopolet
Lenke til kommentar

si meg veldig enig med anmelderen... fysikken er så til degrader redusert og tilfeldig kontra pc vers....

 

oppoverbakker er som vegger, landinger etter lange hopp gjør at bilen spretter av banen, murer i svinger som skal være der for at man ikke skal kjøre ut blir plutselig til hopp.. som kaster deg av banen, kjører man på bakken (gresset) for å så komme opp på asfalten hopper bilen ukontrollert...

 

og jeg likte heller ikke rally systemet da bilene svinger nesten 90 grader bare man trykker på piltastene... og så havner man i veggen... skulle holdt seg til vanlige classic stadion kjøring for min del...

 

karakteren er som fortjent hadde ikke gitt mer en 6/10 selv, selv om jeg hadde større forhåpninger som en stor fan av spillet...

Lenke til kommentar

Det hadde faktisk vært mye bedre hvis NADEO hadde lansert et rent Nations spill der de la extra jobb til nations delen. Fikse bugs, fysikk og ikke minst legge inn en flott online opplevelse og lettere editor. Det er tross alt Nations delen som er mest utbredt og populær!

 

btw, de som er kjent med PC versjonen og har DS spillet, er det mulig å ta powerslide i nationsdelen? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke så ille spill. Har ikke oppdaget de feilene han nevenr her enda.

 

Foresten liker jeg Track Mania pga. at man kan bygge baner. Ikke for å kjøre løp. Modarikken i bane lagingen syns jeg var ganske bra til å være på en DS konsoll. Var litt uvant å bruke fungsjonen, spesielt for de som er venstrehendte. Det var uvant for meg i starten av når jeg fikk taki spille. Det er bare vane sak det. Nå virker det sånn at jeg har blitt litt mer vant til det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...