Gå til innhold

Lover fantastiske PS3-spill neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVOR mange kommer til å spørre om det kommer en ny "60gb"!?!? :p (alltså en ps3 som er bakoverkompitabel, for de som ikke skjønte det)

 

Spurte om hvorfor det ikke er PS3 med PS2 støtte til salgs i Norge nå ja. Det er jo helt latterlig, og jeg håper de får det spørsmålet 2948476476 ganger slik at det kanskje går opp et lite lys for denne karen.

Lenke til kommentar
HVOR mange kommer til å spørre om det kommer en ny "60gb"!?!? :p (alltså en ps3 som er bakoverkompitabel, for de som ikke skjønte det)

 

Spurte om hvorfor det ikke er PS3 med PS2 støtte til salgs i Norge nå ja. Det er jo helt latterlig, og jeg håper de får det spørsmålet 2948476476 ganger slik at det kanskje går opp et lite lys for denne karen.

 

 

ja det er jo helt tragisk må jeg si, bare glad jeg klarte å skaffe min tidligere i år. har faktisk brukt en del ps2 spill på den så var absolutt verd de 4000,- :)

Lenke til kommentar

Spørsmål om bakoverkompabilitet pga min ps 2 har øl i seg og nekter og spille av spill :no: Så bakoverkompitabilitet er noe som er viktig for min del. Spurte om lang ventetid på 60 gb eller om man kunne få en 40 gig og en ps 2 dersom man leverte inn 60 gb istedenfor 80 gb. Spurte også om han hadde noen favoritt spill.

Lenke til kommentar
Spørsmål om bakoverkompabilitet pga min ps 2 har øl i seg og nekter og spille av spill :no: Så bakoverkompitabilitet er noe som er viktig for min del. Spurte om lang ventetid på 60 gb eller om man kunne få en 40 gig og en ps 2 dersom man leverte inn 60 gb istedenfor 80 gb. Spurte også om han hadde noen favoritt spill.

 

Du skulle heller spurt om du kunne få en 160gb hvis du leverte inn en PS2 for en 60gb istedefor en 40gb sammen med en ps1 uten håndkontroll men med ett spill og en 1 tb harddisk full med spørsmål.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Jeg spurte også om hvorfor de bare produserer gimp'ed PS3 nå. Regner med vi bare får standard Sony-svada om at "markedsundersøkelser blabla avdekket blabla kunder ønsket ikke bakoverkompabilitet blabla minnekortleser var ikke nødvendig blabla PS2 til PS2-spill blabla PS3 til PS3-spill blabla" Som sagt, standard Sony-svada da firmaet er for tannløs til å stå inne for modellen de opprinnelig laget.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hva han svarer. Sikkert mange som skrev mye av det samme som meg angående, ps2 spill på ps store, flere ps1 spill og sist men ikke minst. Nye modeller.

 

Som sagt, gleder meg til å se svarene. Skal bli fint å se hva han svarer og ikke bare få rykter via. andre medier.

Kan bli meget interessant og spennende om ps3s fremtid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...