Gå til innhold

Mystisk Metal Gear-annonse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja ja, det slutter jeg med konsol spill trolig. Gidder ikke mer av dette multikonsol tullet.. jeg vil ha NYE spill hvor pengene er brukt på annet en å lage det to ganger..

tror kanskje det blir nesten bare WoW, Wc3 og CoD spill på PC snart. utviklere som EA har jo begynt å lage PC sjangere først og fremst til konsoll...

Endret av FredyZoR
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt setningen heller jeg :S

"A next Metal Gear is"?

Altså, et neste Metal Gear er...

Det er jo ikke en setning engang!

 

Sikkert direkte oversatt fra japansk. Det språket har jo en tendens til å bli litt "lost in translation" til tider.

 

Men jeg tror folk glemmer at denne siden er ment for den japanske delen av Konami, og jeg tviler på de trekker slike ekstreme konklusjoner ut av en liten rebus der borte, som enkelte gjør her i vesten. ;)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt setningen heller jeg :S

"A next Metal Gear is"?

Altså, et neste Metal Gear er...

Det er jo ikke en setning engang!

 

"A next Metal Gear is under development"? Ikke helt kosher, men det flyter sånn nogenlunde.

 

av en eller annen grunn så jeg for meg snake på ett gamlehjem, som han bryter seg ut fra... :)

 

Det hadde faktisk vært helt konge med en skikkelig MGS parodi.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt setningen heller jeg :S

"A next Metal Gear is"?

Altså, et neste Metal Gear er...

Det er jo ikke en setning engang!

 

Ikke ser det ut som knappen til X-box heller.

2dbm7w8.jpg

Angående grammatikken; MGS har lang tradisjon med veiledende eller komiske trailere og dårlig oversatt engelsk. Sjekk noen av MGS4 teaserene på youtube. Som f.eks der dem kødder med Tom Clancy spillene med å følge en kar i første person. Den har masse dårlig oversettelser (men med morsomme poenger lell) og ender med at karen i 1.person får grisejuling av Snake som sniker seg opp på han.

 

Selve ikonet inneholder jo det klassiske !-tegnet fra serien. Så det kan godt være X-Box ikonet som er blitt Snake-ifisert. Eller det kan være noe helt annet som har med noe ingame i MGS5 å gjøre. Time will show.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt setningen heller jeg :S

"A next Metal Gear is"?

Altså, et neste Metal Gear er...

Det er jo ikke en setning engang!

 

Ikke ser det ut som knappen til X-box heller.

2dbm7w8.jpg

Angående grammatikken; MGS har lang tradisjon med veiledende eller komiske trailere og dårlig oversatt engelsk. Sjekk noen av MGS4 teaserene på youtube. Som f.eks der dem kødder med Tom Clancy spillene med å følge en kar i første person. Den har masse dårlig oversettelser (men med morsomme poenger lell) og ender med at karen i 1.person får grisejuling av Snake som sniker seg opp på han.

 

Selve ikonet inneholder jo det klassiske !-tegnet fra serien. Så det kan godt være X-Box ikonet som er blitt Snake-ifisert. Eller det kan være noe helt annet som har med noe ingame i MGS5 å gjøre. Time will show.

 

 

 

Da kan det like gjerne være til PC da.

Når pc'en min er skrudd på stemmer til og med fargen mye bedre :p

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
360 fortjener ikke MGS, de har halo , gears og fable so bare eff off. :ermm:

 

Enig her Xboxen har allerede et rikt utvalg med titler men MGS4 må bli nedgradert hvis det skal få plass på Xboxen.

 

Syntes ikke det er bra av Konami og akseptere Microsoft sine skitne penger hvis det skjer men hvis Konami vil selge MGS serien sin til Xbox så er det jo Konami som tjener digg men håper profitten går til bedre spill og jeg håper ikke MGS5 blir portet over fra Xboxen til PS3en :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...