Gå til innhold

Samarbeider om spillhodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"maskiner som mangler hovedkort"

Da er det ikke stort igjen å bruke :)

 

Regner med det er lydkort det skal stå.

Tippar at skribent berre poengterar kor unødig det var å legge ved dette adapteret, då 99% av alle hovedkort har lydkort integrert, så det er nok hovedkort som skal stå der :roll:

Lenke til kommentar
"maskiner som mangler hovedkort"

Da er det ikke stort igjen å bruke :)

 

Regner med det er lydkort det skal stå.

Tippar at skribent berre poengterar kor unødig det var å legge ved dette adapteret, då 99% av alle hovedkort har lydkort integrert, så det er nok hovedkort som skal stå der :roll:

Da er det bare 1% av alle hovedkort som er som mitt :D

Følger med et pci-e x1 lydkort til mitt hk (Asus P5E)

 

Men synes at et sånt adapter høres bra ut

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Har et MMX 300, og må si det ser ut som om Beyerdynamic vil bruke navnet til Q-Pad for å vekke oppmerksomhet hos gamere som ikke har peiling på lyd.

 

Nå skal det dog sies at alle Beyerdynamic's dyrere hodesett har nesten samme utforming, til tross for forskjellig indre. Når hodesettet også er dyrere enn MMX 300 (2500,- vs. 3000,-) så kan neppe all differansen gå til Q-Pad. Tror dog det ikke er de helt store forbedringene siden MMX 300 i utgangspunktet var et av Beyerdynamic's dyreste hodesett.

 

EDIT: USB-lydkortet er nok der fordi det er bedre enn de fleste lydkort som er integrert i hovedkortene, samt at man kan ta med seg lydinnstillinger fra PC til PC.

Endret av Tormeh
Lenke til kommentar

Trodde vi hadde tilgang til et fantastisk gamingheadset i Sennheiser PC 350. Har aldri hatt bedre headset,-dette koster under halvparten av hva Qpad og Beyerdynamic kommer til å produsere. Hvis det nærmer seg 3000kroner vil jeg si det også nærmer seg galskap,-min mening ihvertfall.

 

Wollis.

Lenke til kommentar
Trodde vi hadde tilgang til et fantastisk gamingheadset i Sennheiser PC 350. Har aldri hatt bedre headset,-dette koster under halvparten av hva Qpad og Beyerdynamic kommer til å produsere. Hvis det nærmer seg 3000kroner vil jeg si det også nærmer seg galskap,-min mening ihvertfall.

 

Wollis.

 

Helt enig. Bruker PC 350'en hjemme som gaming headset, og var forbauset at det ikke kostet mere enn det det gjorde. Forøvrig bruker jeg bare Sennheiser og Beyerdynamic headset i studio (pluss en AKG en gang iblant), så dette må nesten prøves.

Jeg har på følelsen at Sennheiser kommer fremdeles til å lede an når det gjelder mic kvalitet i headset (for nokså åpenbare grunner, hvis man vet litt om firmaet's nære fortid).

Lenke til kommentar

Har så lyst på dette men faen 3000 er mye.

For det er jo en DT770 med mic + usblydkort + 5års garanti... Så om det er verdt det å betale 2x mer enn DT770 vet ikke jeg....

 

+ Jeg regner vel med at den eneste forskjellen er designet mellom dette headsettet og mmx 300?

 

Noen som har forslag til et usblydkort som er like godt eller bedre enn det beyerdynamic her leverer?

Endret av sureup
Lenke til kommentar
"maskiner som mangler hovedkort"

Da er det ikke stort igjen å bruke :)

 

Regner med det er lydkort det skal stå.

Tippar at skribent berre poengterar kor unødig det var å legge ved dette adapteret, då 99% av alle hovedkort har lydkort integrert, så det er nok hovedkort som skal stå der :roll:

 

USB-lydkort er nyttig, man kan stille lydnivå uavhengig av resten av PCen når man bruker skype feks, i tilegg kan man spille musikk på et anlegg koblet til PCen, og få resten av lydene på headsett, osv osv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Har så lyst på dette men faen 3000 er mye.

For det er jo en DT770 med mic + usblydkort + 5års garanti... Så om det er verdt det å betale 2x mer enn DT770 vet ikke jeg....

 

Alle Beyerdynamic hodesett har 5 års garanti (jeg fikk byttet et på garanti som var 4,5 år gammelt :D )

Lenke til kommentar
Har så lyst på dette men faen 3000 er mye.

For det er jo en DT770 med mic + usblydkort + 5års garanti... Så om det er verdt det å betale 2x mer enn DT770 vet ikke jeg....

 

Alle Beyerdynamic hodesett har 5 års garanti (jeg fikk byttet et på garanti som var 4,5 år gammelt :D )

 

Ahh da ble ikke valget særlig vanskelig lenger :)

 

Men noen som har anbefaling til et veldig godt usb-lydkort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...