Gå til innhold

Nytt Baldur's Gate bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Synes Icewind Dale (1) var skikkelig bra jeg da.

Men gleder meg til Baldurs Gate kommer nå. Håper de ikke går i samme fellen som så mange andre og peiser ive noe fancy smancy grafikk og kamera framfor gameplayet. Noe jeg egentlig tror de klarer å ro fint i land.

Lenke til kommentar
For meg har alltid Neverwinter Nights vært Baldur's Gate 3... og det var jo det som var tanken. Men tøft nok at de kommer med et -ekte- BG3.

 

for min del har ikke Neverwinter Nights spillene klart å fenge meg på langt nær så mye som Baldurs Gate.. Jeg banner vel i kirka nå, men jeg synest NWN1 ble jævli ensformig med å gå til ny plass; gå nord, sør , vest , øst.. -> gå til ny plass og repeat.. Var skikkelig lei når jeg var gjennom spillet.. Alle baldurs gate spillene har jeg derimot runda flere ganger og kost meg hele veien :)

 

Dette er fantastiske nyheter :)

Lenke til kommentar
Det står ingen steder at de ikke skal lage det, og at det ikke er en del av 2009-lineupen kan vel tyde på at de kan få lov til å jobbe med det. Når har Dragon's Age lanseringsdato?
Vel .. Atari eier lisensene og EA eier Bioware, så jeg tviler at Bioware lager neste BG eller NWN. Håper jo så klart de får til en avtale.

 

for min del har ikke Neverwinter Nights spillene klart å fenge meg på langt nær så mye som Baldurs Gate.. Jeg banner vel i kirka nå, men jeg synest NWN1 ble jævli ensformig med å gå til ny plass; gå nord, sør , vest , øst.. -> gå til ny plass og repeat.. Var skikkelig lei når jeg var gjennom spillet.. Alle baldurs gate spillene har jeg derimot runda flere ganger og kost meg hele veien :)

Er selv NWN-fan, men vil si meg enig i at hovedkampanjen i NWN var svak. Heldigvis skjerpet Bioware seg med utvidelsespakkene, liker dem veldig godt. De har mye mer involverende historie. NWNs store styrke var online community, både med online-servere (gjerne persistent) og brukerutviklet innhold.

Lenke til kommentar
for min del har ikke Neverwinter Nights spillene klart å fenge meg på langt nær så mye som Baldurs Gate.. Jeg banner vel i kirka nå, men jeg synest NWN1 ble jævli ensformig med å gå til ny plass; gå nord, sør , vest , øst.. -> gå til ny plass og repeat.. Var skikkelig lei når jeg var gjennom spillet.. Alle baldurs gate spillene har jeg derimot runda flere ganger og kost meg hele veien :)

 

Dette er fantastiske nyheter :)

Jeg må si meg veldig enig med det du sier her. Selv er jeg veldig godt kjent med både Baldur's Gate, Neverwinter Nights og stort sett alle andre spill som følger Forgotten Realms kampanjen - men jeg fikk aldri den helt samme følelsen med NWN som det jeg hadde med Baldur's Gate. I BG levde jeg meg mer inn i selve spillet, og synes hvert eneste minutt var helt fantastisk, men med NWN føltes det litt mer som om jeg spilte det bare for å spille det hvis dere skjønner hva jeg mener.

 

Allikevel er jeg litt skeptisk til å la noen andre overta arbeidet til Bioware - nettopp fordi det kan ende opp i katastrofe. Som radiohode nevnte, synes jeg også at Throne of Bhaal gav en passende slutt på serien. Det kan jo allikevel hende at jeg tar feil, slik jeg gjorde med Fallout 3. Der ventet jeg meg faktisk en "Oblivion with guns", men det var jo MYE mer enn det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...