Gå til innhold

Anmeldelse: Logitech Driving Force GT (PC/PS2/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må nok kanskje skaffe meg noen bilspill, f.eks. MotorStorm: Pacific Rift og GT5 (Når det kommer) Eller kanskje jeg får noe til jul? Hadde uansett vært kjekt med noe lignende dette, uansett hvilket av spillene jeg skaffer meg :cool:

 

Ønske ønske, her også :yes:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

8 i karakter... hmm... Har de testa G25 på hw.no ?

Det må da i tilfelle få karakteren 16/10 eller noe. Dyrt ja, men alt annet blir rimelig puslete.

 

Dessuten, hvor er H-Giret på den greia de skriver om her ? ...og clutch pedalen ? Pøh!

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
ehm Tiltman, man kan bare få 10/10..

Jaha... G25 fortjener mer enn 2 poeng bedre enn rattet som beskrives her. Minst 3 poeng bare for H-Gir og clutch pedal samt et par poeng for kvaliteten (stål/skinn). Dermed er enten 8 poeng litt vel i overkant for Logitech Driving Force GT (etter min smak) eller så går skalaen lenger enn 10....

Lenke til kommentar

Det er mange endringer fra det gamle rattet! Også under panseret. Sjekk

sin review. Særlig, spol til 3 minutter. Rattet er mye stillere enn det gamle, og det er blitt gjort mange endringer på force feedback og momentoverføring.

 

Dessuten synes jeg det er litt rart at dere ikke nevner at rattet er ganske mye større fysisk enn det gamle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Trist at det finnes så få alternativer til pc i forhold til konsoll når det gjelder bilspill.

Hæh? Sjekk rFactor og LiveForSpeed, du trenger ikke mer. Konsollspilla er da bare "nice looking arcade stuff" uansett.

Lenke til kommentar
Trist at det finnes så få alternativer til pc i forhold til konsoll når det gjelder bilspill.

Hæh? Sjekk rFactor og LiveForSpeed, du trenger ikke mer. Konsollspilla er da bare "nice looking arcade stuff" uansett.

LiveForSpeed er vel også litt vel "arcade" for den seriøse simmar sin smak. Velg heller Race07, GT Legends, iRacing, eller "the father of all sims": Grand Prix Legends! :yes:

 

Når det gjeld rattet, så ser det jo veldig bra ut, og eit steg opp frå DFP. Pedalane ser derimot ut som dei er same dritten som på DFP, så mitt råd er: Kjøp rattet, hiv pedalane til helsike og kjøp eit sett med seriøse pedalar frå utlandet!

Endret av Asbjeurn
Lenke til kommentar
Det er mange endringer fra det gamle rattet! Også under panseret. Sjekk
sin review. Særlig, spol til 3 minutter. Rattet er mye stillere enn det gamle, og det er blitt gjort mange endringer på force feedback og momentoverføring.

Det hadde vært interessant å skru opp begge for å sammenligne, men det har jeg ikke hatt mulighet til. Synes de føles relativt like, men det blir jo aldri helt riktig å sammenligne et innkjørt ratt av én type med et helt nytt av en annen.

 

Jeg er enig i at dette rattet plasserer seg mellom DFP og G25, men jeg tror ikke jeg ville oppgradert fra DFP. Da hadde jeg heller spart til G25.

Lenke til kommentar
LiveForSpeed er vel også litt vel "arcade" for den seriøse simmar sin smak. Velg heller Race07, GT Legends, iRacing, eller "the father of all sims": Grand Prix Legends! :yes:

....

Det vil jeg ikke si, LFS er helt klart en av de største seriøse simulatorene, jeg vil påstå at dataene som blir puttet inn i LFS er mer realistiske enn dataene Simbin benytter seg av for å modellere sine biler i f.eks. Race07 (jeg spiller ikke LFS engang, jeg foretrekker andre titler, men ikke grunnet lfs påståtte urealistiske fysikk, men mer pga banevalg osv.)

 

-Wim, Simracer

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...