Gå til innhold

Uke 50mm 2008 - Påmeldingstråd


Anbefalte innlegg

I denne tråden kan du melde deg på utfordringen Uke50mm 2008 eller se hvem som deltar.

 

Meld deg på ved å fylle ut følgende felt:

 

Bruker: brukernavn

DeltakerNivå: Se Uke50mm 2008

Kamera: ditt kamera

Objektiv: ditt objektiv

 

Er du usikker se de andre påmeldingene eller spør i Uke50mm 2008.

 

Du kan bruke så mange kameraer og objektiver du vil, så lenge det er snakk om et fast-objektiv med brennvidde på 50mm.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker: : pybalto

DeltakerNivå: PINGLE

Kamera: Eos 350D

Objektiv: EF 50mm 1.4 USM

 

----

Som tilleggsutsfordring skal jeg ta alle bildene utendørs. Om jeg ikke klarer det så er utfordringen mislykket for min del.

 

--------

Jeg falt ut av utfordringen på dag2 da jeg ikke fikk tatt noen bilder denne dagen.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Bruker: (The)Dewil (works in mysterous ways)

DeltakerNivå: Purist

Kamera: Nikon D80

Objektiv: Nikkor 50mm f/1,8

 

Prepare to mount!

Mount!

Port, hut!

Pray!

 

This is my camera. There are many ones like it but this one is mine. My 50mm is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my camera is useless. Without my camera I am useless. I must trigger my camera true. I must shoot more stable than the other contestants, who is trying to win over me. I must post my images before him. I will. Before God I swear this creed: my camera and myself are defenders of my art form, we are the masters of our competition, we are the saviors of my life. So be it, until there is no competition, but one winner. Amen.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Bruker: Sille

DeltakerNivå: PURIST

Kamera: Olympus E-400

Objektiv: Carl Zeiss Jena Tessar f2.8, Olympus OM 50mm f1.8, Minolta Macro Celtic 50mm f3.5

 

Har Tre stk. 50mm ja, en til hvert sitt bruk. Alle er manuellfokus.

 

Har imidlertil litt forbehold, slik det ser ut i kalenderen nå, så blir uke 50 forholdsvis rolig jobbmessig. Men, dette kan endre seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...