Gå til innhold

Artikkel: Vi kårer Norges billigste nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Pixmania er en fransk nettbutikk. At detstår på norsk betyr da for f ikke at den er norsk. Meget dårlig

 

Forøvrig burde ikke amentio vært med der heller, burde vært en minimumskrav på service og oppførsel og der har ikke amentio store sjanser

Lenke til kommentar

Pixmania burde aldri ha vært med av flere årsaker:

 

1#: Det er jo ingen norsk nettbutikk i utgangspunktet?

2#: Hadde de lest erfaringene med Pixmania på forumet eller prisguide sin egen tilbakemelding på butikk så hadde de jo funnet ut at Pixmania ikke eier kundesupport i det hele tatt? Er jo ikke engang sikkert at du får varen din?

3#: Inkluderer du fraktkostnadene (noe som er helt vesentlig! hva har det å si om varene i butikken er billig, om du får en så stor fraktkostnad at det blir dyrere enn diverse andre butikker til slutt uansett?) så er jo ikke Pixmania billigst i det hele tatt lengre?

4#: Leveringstid og sikkerhet? Er for det første ikke sikkert at du mottar varene dine, for det andre så sendes de fra utlandet som gjør at det tar en liten evighet før du mottar noe som helst? Samtidig som frakten blir dyrt, og jeg vet ikke helt hvordan det er med garanti osv når du mottar det fra frankrike?

 

Her anbefaler altså HW.no det som kanskje må være (sammen med SHG.no) en av de dårligste nettbutikkene som finnes på prisguide.no? Personlig mener jeg at Pixmania burde vært fjernet for lenge siden da så mange har hatt problemer og ikke fått varene sine eller noe! Og her står HW.no og driver reklame for dem og sier at de er billigste når de ikke engang er billigst om du tar frakten med i bildet? SKAMMELIG! Billigste norske nettbutikk går til en Fransk butikk med elendig kundesupport, som har lurt mange norkse kjøpere, som har rådyr frakt og en elendig leveringstid? Go figure :roll:

Lenke til kommentar

Nå er dette en redaksjonell artikkel og ikke reklame :)

Det reflekterer heller ikke handelsmønsteret til leserne.

Personlig tror jeg kåringen fungerer i en helhet med mange andre for å holde prisnivået nede for forbrukerne.

 

Komg gjerne med tilbakemelding på hvordan kåringen burde være.

Uansett hvem som får 1. plassen er det alltid noen som kommer med grunner til hvorfor det ikke burde være sånn.

Lenke til kommentar

Her må jeg støtte dem som kritiserer HW.no for denne testen. Problemet er at HW.no ikke lenger en en side for entusiaster og idealister.. Om dere ikke har fått det med dere så er HW.no blitt kapitalister. Jeg skal ikke påstå noe, men etter det som har skjedd med prisguiden så stoler jeg ikke lenger på det som kommer fra HW.no sin side.. Jeg velger å bruke de hjelpemidlene som er på denne siten, men dobbelsjekker mye mer enn før, og forumet er vel det eneste som fortsatt er sånn nogenlunde ok.

 

Men som sagt, jeg vet ikke om noen betaler for å komme øverst som Norges billigste nettbutikk, det er ikke tvil om at det er mye reklame for butikken som vinner denne kåringen, og nå før jul da?!

 

B1

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Jeg skammer meg over HW.no nettverket her! Latterlig at dere "premierer" nettbutikker som bryker norsk lov og har null kundevennelighet!

 

Pixmania er ikke norsk, og har ikke gitt meg og mangen annet en problemer.

Amentio driver en virksomhet bygget på snusk og fanterier. Utallige personer møter på problemer fra denne butikken. Svært useriøs.

 

Hvorfor kan dere ikke ta med slik i vurderingen? Det å anbetalle disse butikkene er helt bak mål!

 

Når skal nettbutikker som f.eks komplett få en pris? Klart det koster litt mer å følge norsk lov og drive kundevennelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...