Gå til innhold

Fransk revolusjon i Assassin's Creed 2? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assassins Creed skuffet veldig mye, men eg fullførte det likevel. Skal inrømme at ting pirret bra i slutten da. Håper Ubisoft også levere ein revolusjon innen gameplay med spill nr.2, slik at ting ikkje blir så allvorlig kjedelig veldig kjappt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det hadde vært kult, og også sannsynlig å gå etter noen av elementene som blir kastet mot deg på slutten - det føydale Japan, Mayaindianere, Koran- og bibelhistorie, eller noen av de mystifiserte periodene av europeisk historie fra ca Romerrikets fall til opplysningstiden.

 

Når alt kommer til alt, det er utrolig mange steder og perioder som hadde vært morsomme. Tenk England, 1800-tallet, norden i vikingtiden, Roma eller Athen i sine storhetstider, fjerne østen før imperialismen, mulighetene er veldig mange. De viktigste kravene er vel at perioden kan forbindes med litt mystikk, historiske begivenheter og illusjonen om at drap gav ære.

Lenke til kommentar
1700-tallet, ikke 70-tallet.

 

Tipper dette dukker opp i butikkene om ganske nøyaktig ett år.

 

 

Jeg kan lese. Sa bare hva JEG syntes hadde vært kult!

 

 

En annen ting de kunne gjort med 2`ern:

 

Tatt for seg de mest kjente attentatene på 1900 taller og vinkle det slik at målene er en del av en mystisk gruppe av noe slag.

 

Jfk var egentlig en bad guy og man måtte frame lee oswald. hehehe

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Kjøpte Assassins Creed for rundt en uke siden, og er snart ferdig med spillet. Så langt er det jo veldig bra. Det gjør en del tåpelige feil, men er likevel et godt spill. :)

Men hvorfor skal de sette 2'ern i 1700-tallet? Korstogene passet jo AC perfekt, samtidig som det ikke var melket av alle andre spill også... Men den franske revolusjonen kan jo bli bra det også!

Lenke til kommentar

Hurra, dette virker veldig intressant. Assassins Creed var bra på en veldig spesiell måte. Hvem bryr seg om det er litt repetitivt? Det turte minstefall å gjøre noe nytt, noe som det virker det prøver å gjøre igjen. Det er vel veldig få spill som tar sted i den franske revolusjonen? Det er jo egentlig en bra setting med tanke på at det var mye kaos og drap, pluss at riflene tok så lang tid å lade om at man like gjerne kunne dra fram sverdet.

 

Så dette er noe jeg gleder meg veldig til. ;)

Lenke til kommentar
om assassin's creed 2 legges til 1700-tallet, hvor gammel skal altair da kunne bli?

Om du har spilt spillet så vil du forstå at alder ikke har noe betydning i Assassin's Creed.

 

Når det gjelder oppfølger så var det vel kjent før det første kom at serien skulle være en triologi. Det første ville være i oldtiden, det andre i litt nyere tid, og muligens i framtiden i det tredje. Om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...