Gå til innhold

Flere brennere fra Plextor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen av disse data som er viktige for oss, eller kan en like godt kjøpe seg f.eks. en brenner fra NEC?

 

 

PX-850SA

 

Useable DVD Formats DVD-RAM, DVD-ROM, DVD-Video, Multi-border, Multi-session

Useable CD Formats CD-DA, CD-Extra, CD-ROM Mode-1, CD-ROM Mode-2, CD-ROM XA, CD-Extra,

Photo-CD, Video-CD, Multi-session, CD TEXT, CD-I (FMV)

Disc Diameter 12 cm, 8 cm

Recording CD Modes Track-at-Once, Disc-at-Once, Packet Write (variable and fxed), Session-at-Once

Recording DVD+R DL,

DVD+R/RW Mode(s)

DVD+R: Incremental Recording

DVD+RW: Random Access Recording

DVD+R DL: Incremental Recording

Recording DVD-R DL,

DVD-R/RW Mode(s)

DVD-R: Disc-at-Once, Incremental Recording

DVD-RW: Disc-at-Once, Restricted Overwrite, Incremental Recording, Sequential

Record

DVD-R DL: Disc-at-Once, Incremental Recording, Layer Jump Recording

Recording DVD-RAM Modes Random Access Write

Lenke til kommentar

Det begynner å bli lenge siden sist jeg brukte en CD/DVD-rom. Kanskje 2-3 uker. For et par år siden var den i bruk daglig. Så brenner er noe jeg prioriterer lavere og lavere for tida. Om noen få år regner jeg med den bare blir stående i maskina på grunn av kompatibilitet, slik diskettstasjonen gjorde mellom 2000 og 2003. Om kanskje 6-10 år ryker den vel ut for godt.

Lenke til kommentar
USB-brennere bråker vel like mye som interne? Og uansett hvor ofte bruker du stasjonen, jeg bruker ihvertfall min veldig sjeldent. Og når du ikke bruker den gir den jo ikke fra seg noe lyd :p

Enkelte ganger nå du går inn i "Min Datamaskin" så fyrer den igang, dessuten så (hvis den bråker) så kan jeg bare koble den (enkelt) ut :)

 

Hastigheten på de fleste USB-drevene er lavere enn de fleste interne (etter hva jeg har sett) - så det er vel naturlig å tro at den bråker mindre (?) :)

Lenke til kommentar
USB-brennere bråker vel like mye som interne? Og uansett hvor ofte bruker du stasjonen, jeg bruker ihvertfall min veldig sjeldent. Og når du ikke bruker den gir den jo ikke fra seg noe lyd :p

Enkelte ganger nå du går inn i "Min Datamaskin" så fyrer den igang, dessuten så (hvis den bråker) så kan jeg bare koble den (enkelt) ut :)

Ta ut plata som står i når du er ferdig med den, så forsvinner det "problemet". :)

Lenke til kommentar

bruker kun plextor jeg også men har blitt verre å få tak på.

mindre å mindre butikker fører plextor.

 

plextor var å er kongen innen cd brenning.

 

har enda garanti på min 16x fra 2000.

 

plextor ville i uganspungtet ikke gå høyere en 48x da di ikke kunne gi like go garanti på 52x men saget gikk så mye ned at di måtte opp på 52x

 

Giallorossi: du kunne ikke stekke deg 2 meter for plata men 2 meter for å ta ut usb kabelen er greit? plextor sine stasjoner støyer da viterlig ikke mere en noen andre så ser ikke helt poenget med komentaren?

Lenke til kommentar
det er vel på tide at man også skal kunne brenne til blu-ray

 

Det har da vært mulig i snart tre år?

 

til 1500 for leseren, og 100 pr plate i følge prisguiden.

 

ikke akkurat "kostnadseffektivt" med mindre en har en god grunn til å samle den datamangden på ei enkelt plate.

 

20 treff mot 282 for dvd .

komplett.no har bare 3 forskjellige blu-ray brennere

det sier da litt om utvalget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...