Gå til innhold

Nokia lanserer internettkjapping


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det er nevnt i faktaboksen, men fortjener det ikke litt tekst at dette er Nokias første HVGA-telefon?

 

edit: Synes nå 5mpx-kamera er verdt å nevne med tekst og jeg da.

 

edit2: Så mye fokus som dere legger på webhastighetene bør også den nye WebKit-nettleseren nevnes.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Joda, det er nevnt i faktaboksen, men fortjener det ikke litt tekst at dette er Nokias første HVGA-telefon?

 

edit: Synes nå 5mpx-kamera er verdt å nevne med tekst og jeg da.

Hva er HVGA?

 

Som Nokia-telefoner flest har 6260 Slide fått utgang for både 2,5 mm audio og Micro-USB.

Er ikke 3,5 mm jack det vanlige på Nokia telefoner som ikke er i E serien?

Lenke til kommentar

HVGA er en skjermoppløsning (320 x 480). H betyr halve VGA (640 x 480). Så langt har de fleste Nokias mobiler brukt QVGA, kvart VGA (320x240).

 

Enkelt og greit: Telefonen har dobbelt så høy oppløsning som tidligere modeller!

 

I denne prisklassen er det nok flest 3,5mm jack-mobiler fra Nokia, ja.

Lenke til kommentar
Denne kommer til Norge.

 

Har du en kilde på det?

Nei. Da jeg besvarte tråden var det basert på årevis med erfaring og interesse for Nokia. De har aldri utelatt en slik modell fra europa før, og det hadde overrasket meg stort om de gjorde det denne gangen.

 

Det sagt, etter at jeg besvarte leste jeg litt mer om årsaken til spekulasjonene om at den ikke kommer til Europa, og det virker faktisk som en reell bekymring for at denne ikke kommer hit.

 

Vi får vente å se, men jeg kan fortsatt ikke tenke meg annet enn at denne blir å få tak i europa, og dermed også Norge.

 

edit: En ting som dog skjer titt og ofte er at det er feil på nettopp disse forum.nokia-sidene.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...