Gå til innhold

Anmeldelse: Command & Conquer: Red Alert 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller?

Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også.

 

Kan man jo spørre seg om, men det kommer sikkert, konsoller blir jo likere og likere PCer, både i pris og funkjsonalitet. Men prdusentene vil jo gjerne ha kontroll over plattformen og holder igjen litt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller?

Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også.

 

Kan man jo spørre seg om, men det kommer sikkert, konsoller blir jo likere og likere PCer, både i pris og funkjsonalitet. Men prdusentene vil jo gjerne ha kontroll over plattformen og holder igjen litt.

 

AtW

Pris? Konsoller har da ikke steget noe særlig i pris, tror heller de har gått ned i pris. Det samme har PC'er, en god gaming PC i dag koster 6-8 000 mens den for 5 år siden kostet 13 000 - 17 000.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller?

Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også.

 

Kan man jo spørre seg om, men det kommer sikkert, konsoller blir jo likere og likere PCer, både i pris og funkjsonalitet. Men prdusentene vil jo gjerne ha kontroll over plattformen og holder igjen litt.

 

AtW

Pris? Konsoller har da ikke steget noe særlig i pris, tror heller de har gått ned i pris. Det samme har PC'er, en god gaming PC i dag koster 6-8 000 mens den for 5 år siden kostet 13 000 - 17 000.

 

PS2 kostet vel 300 dollar under launch om jeg ikke husker feil, PS3 kostet 600 dollar for den saklige modellen. Og PCer har som du sier gått vesentlig ned i pris. Mao kommer prisene stadig nærmere hverandre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda. Et kjærkomment alternativ til å sitte foran PC'n med mus og tastatur, noe jeg gjør alt for mye uansett. Har dog ikke helt fått smaken på denne typen spill, det synes jeg fortsatt gjør seg bst på PC, men jeg er sikkert litt vanskelig også. Trass ftw! (på samme måte som jeg aldri ville spilt bilspill og gears of war type spill på noe annet enn konsoll + diger skjerm)

 

At EA lanserer spill på konsoll er vel bare et naturlig trekk. Konsollmarkedet vokser og vokser, og ser ikke ut til å stoppe med det første. Det er vel og opplest og vedtatt at det er lettere å selge spill til konsoll, da man må stresse litt mer for å spille piratkopierte spill.

 

Jeg liker å bruke xbox håndkontrolleren min, og kunne ikke tenkt meg mus og tastatur i stedet. Da har jeg jo PC'n. Kan ikke ligge som et slakt i soffan med mus og tastatur på samme måte heller. Da må man jo sitte ooppreist og ha et bord. F.eks. et PC bord. Og det har jeg :)

 

(Men om det er et problem med at kameraet er nærme bakken på PC versjonen, er det en laber unnskyldning at det må være sånn på konsoll.. det hadde nok ikke vært vanskelig med en liten option der)

Lenke til kommentar
Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda.

 

Ikke akkurat vanskelig å koble pcn til TVn og koble opp en PS eller XBox kontroller til den.

 

 

 

men da kan du jo like godt spille det på xbox:P

 

Sånn rent bortsett ifra dårligere kontroller, dårligere grafikk og dyrere pris da i RA3 sitt tilfelle ;)

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...