Gå til innhold

Klart for Dead Space-demo (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, og jeg som såvidt har begynt på Bioshock!

 

Hehe, og jeg som nettop er ferdig med Bioshock. Vel, har ihvertfall rundet det en gang. Nå skal det spilles igjennom på hard. Knallspill! Uansett så har jeg hatt Dead Space i kikkerten etter gode anmeldelser og sammenligninger med overnevnte og Resident Evil 4. Demo skal såklart prøves og hvis den ikke er elendig, blir det nok et kjøp på meg.

Lenke til kommentar

Jeg klarte det fint. Du må kanskje øve inn siktingen :p

 

Og forresten: Spilte det, og fikk innmari lyst til å kjøpe det. Kul skyting og den no-HUD greia er elsk <3. Også, akkurat når jeg trodde jeg kom til et skummelt parti slutter demoen. Beklager, men en 5 minutters demo er liksom ikke nok for min del. Da ble det heller Left 4 Dead.

Lenke til kommentar
Det er umulig å drepe de tingene som er på starten av demoen :ermm:

 

Nå vet jeg ikke helt hvor demoen starter, siden jeg har sittet med fullversjonen siden release, men as a general rule: Sikt på armer og bein (eller det som likner mest på armer og bein) heller enn hode og uh ... Eventuelle andre ting som stikker ut.

Lenke til kommentar
Tror Dead Space er best på konsoll. Keyboard-kontroll gjør boss-fightene litt i kjipeste laget for min del. Utenom boss-fightene, som bare er dumme og ikke skumle i det hele tatt, er spillet bra

 

Tull, bare og koble til en 360-kontroll så går det som smør.

Og du trenger bare og velge det i innstillingene, så er det som og spille på konsoll=)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...