Gå til innhold

Førsteinntrykk: Samsung Innov8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har denne, og kan med glede informere om at dette er en kjempetelefon.

 

Joda, lik Nokia, både utseendemessig og operativsystem. Bare så mye bedre skrudd sammen, og tightere slider.

 

Kamera er topp, moro med "slow-motion" funksjon på videoopptak. Telefonen støtter vider DLNA formatet, slik at du kan koble den opp som trådløs server i ditt hjemmenettverk. 16GB minne innbygget, kan utvides videre med et minnekort på 16GB, dvs støtter hele 32GB.

 

Lyden er bra, radioen er bra, mp3 spilleren er bra. Støtter videre Divx slik at en slipper så mye konvertering av videoformater.

 

Eneste minuset for meg som Mac bruker er at Samsung`s PC Studio ikke støtter Mac. Er det mulig?

 

Men fikk til synkronisering via bluetooth når jeg innstallerte en plugin på isync, koblet videre telefonen til min Mac og valgte "masselagrings enhet". Det gjorde at jeg fikk dratt over mp3 filer, filmer osv på telefonen uten problem.

 

Kort sagt, en j**** bra telefon. .......litt dyr da :)

Lenke til kommentar

I8510 er en glimrende mobil, utvilsomt riktig!

Kanskje også årets beste model!

 

Men utrolig lite matnyttig info av amobil i denne artikkelen.

Kanskje ikke så rart når man kun har lekt med modellen i et par minutter...

Men da igjen, hva er vitsen med å lage en artikkel når man bare har fått prøve den aktulle modellen noen få minutter?!?

:roll:

Lenke til kommentar
I8510 er en glimrende mobil, utvilsomt riktig!

Kanskje også årets beste model!

 

Men utrolig lite matnyttig info av amobil i denne artikkelen.

Kanskje ikke så rart når man kun har lekt med modellen i et par minutter...

Men da igjen, hva er vitsen med å lage en artikkel når man bare har fått prøve den aktulle modellen noen få minutter?!?

:roll:

 

Det er ikke mye matnyttig informasjon i disse nei, ser den. :)

 

Førsteinntrykkene er vår måte å si "Ja, testen er på vei" på, siden vi får en hel del mail om dette når modellen nærmer seg butikkene.

Lenke til kommentar
I8510 er en glimrende mobil, utvilsomt riktig!

Kanskje også årets beste model!

 

Men utrolig lite matnyttig info av amobil i denne artikkelen.

Kanskje ikke så rart når man kun har lekt med modellen i et par minutter...

Men da igjen, hva er vitsen med å lage en artikkel når man bare har fått prøve den aktulle modellen noen få minutter?!?

:roll:

 

Det er ikke mye matnyttig informasjon i disse nei, ser den. :)

 

Førsteinntrykkene er vår måte å si "Ja, testen er på vei" på, siden vi får en hel del mail om dette når modellen nærmer seg butikkene.

 

Jeg ser den, men tidligre har dere i det minste kommet med antydninger av hva man kan vente seg.

:yes:

Lenke til kommentar

når kommer full anmeldelse? jeg føler at dette er telefonen for meg, og jeg har aldri følt meg tiltrukket til en maskin på denne måten. selvom jeg bare har sett bilder. er dette mobilen jeg kommer til å tilbringe resten av livet med? fordi jeg har bestemt meg for å holde meg til en mobil og ikke skifte mobil hele tiden. selvom det er mange fine, tror jeg kjærlighet ved første blikk er et godt tegn.

Lenke til kommentar

Ja, det kan man. Men det blir fort for liten skjerm til å se film på hvis du går for N96 eller Innov8. Etter min mening bør en minst opp på Omnia-skjermstørrelse (3,2") da. Det kan kanskje passe for deg, men da blir kameraet middelmådig. Det samme gjelder for eksempel Touch HD - den er strålende til å se video på (med 3,8" stor skjerm), men kameraet er middelmådig. (N97 blir tilsynelatende en god allrounder, med stor 3,5"-skjerm som er bra til video, fulltastatur og bra kamera. Men den er også flere måneder frem i tid.)

 

Men er du villig til å ofre skjermstørrelse for kamerakvalitet, så blir du nok ikke skuffet over Innov8.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...