Gå til innhold

Blackberry Storm innfrir ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

DETTE ER EN ABSURD ARTIKKEL!!

Jeg har nå hatt Blackberry Storm siden jul, og er STORFORNØYD!

Dere tar helt feil!

Det med at den kræsjer så mye, kommer helt an på hvilken programvare/software du har!

Har du en av de nyeste programvarene, så er mobilen utrolig rask (synes nesten den er raskere enn iPhone), og kræsjer ALDRI!

Det er bare, når du har en litt eldre programvare, at den kræsjer! (OG DET ER IKKE OFTE DEN KRÆSJER!!)

Her er alle de positive tingene jeg liker med den:

1. Et fantastisk kult tastatur, som er enklere å skrive på enn iPhone.

2. En fantastisk bra musikkspiller, med enormt bra lyd (Bedre enn Zen X-Fien min tilogmed!)

3. Fantastisk bra kamera for å være 3.2MP! Superbra oppløsning både på pcskjerm og mobilskjerm

4. Utrolig kult med den klikkbare skjermen!

5. Et bra internt minne!

6. BLACKBERRY STORM AMBEFALES!!!

 

Det negative er:

1. De nyeste programvarene funker kun med 3G-nett her i Norge, men jeg har ikke hatt noe problem med det (3G-nettet sprer seg jo utover Norge for hver dag)

2. Litt irriterende med den engelske ordlista.

 

Min Blackberry Storm kjøpte vi på eBay, med et minnekort på 8GB, silikonmappe og belteholder.

Jeg vil KLART si at den er akkurat like bra som iPhone (selv om Storm ikke har Wi-FI nett)

Men, selvfølgelig, er du vandt med iPhone, og så prøver deg på Storm, blir det litt uvandt, men noen av vennene mine, som har iPhone, greide seg helt fint, etter noen minutter.

Så, har du lyst på Storm, så IKKE TRO PÅ DENNE ARTIKKELEN!!!

 

Hilsen Oddvar Elgvin

Lenke til kommentar
DETTE ER EN ABSURD ARTIKKEL!!

 

...

 

Dere tar helt feil!

 

...

Hei,

 

Denne artikkelen er bare en samlesak på tester som andre nettsteder har utført, og er dessuten fra november 2008. Mye mulig de som vi henviser til i denne artikkelen ikke har samme mening som deg eller rett og slett tar feil. Amobil har dessverre ikke testet BB Storm, og har derfor ingen subjektive saker som mener det ene eller det andre om Blackberry Storm.

Lenke til kommentar

Ok, det er greit.

Jeg mener ikke at du, som skrev denne artikkelen skrev feil, jeg mener bare at de som testet den tok feil.

Men, jeg vet jo ikke hva de testa på den, men jeg sier ihvertfall min mening.

Som du skrev i artikkelen: ''Du blir skuffet'', er ihvertfall ikke sikkert. For det kan jo være at den lager en stor suksess i Norge...?

 

Jeg er ihvertfall STORFORNØYD! :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...