Gå til innhold

Anmeldelse: Shaun White Snowboarding (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes spillet er morro, savner litt av følelsen jeg hadde i Skate. Det kunne blitt gjort mye bedre, men uansett så er det morro å starte fra toppen av et fjell å bare leke seg nedover.

Fartsfølelsen er ikke så ille heller, har kjørt min mannsalder på snowboard og jeg vet at man kan ikke forvente å komme i lysetshastighet nedover bakkene heller

 

Ville gitt spillet 7/10

Lenke til kommentar

jeg personlig ble utrolig skuffa over spillet. føles som sagt ikke som om man kjører på snø, ingen veldig god fartsfølelse. altfor enkelt å naile psyke triks. Altfor lite feeling av at man virkelig kjører i pudder på fjellet. føles desverre ikke som noe som helst. Skate har i tillegg desverre ødelagt for meg mtp på kontrollene. takler ikke at man hopper med en tast i denne type spill lenger :)

 

gir spillet 5/10, og mener det bærer mest preg av å være en billig produksjon.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd spillet selv og synes at det fortjener en 8/10.

Grafikken er nydelig og realismen er også på top.

 

Jeg er enig at det ikke er så realisktisk som det burda ha vært. Noen ganger lurer jeg på hvorfor dette spillet har orjentert seg mot SSX i det hele hatt. Det er jo to helt forskjellige spill.

 

Mit all time favorite snowboardspill er Dark sumit fra THQ til gamecube.

Lenke til kommentar
". Ønsker meg en snowboardsimulator, med fokus på utførelsen av triksa og skyhøy realisme på alle punkter

 

Dette med skyhøy realsime er litt tricky. Misforstå meg rett. Jeg liker realisme i simulatorer, men dersom et snowboardspill hadde "skyhøy realisme", ville jeg fallt hele tiden, og jeg ville ikke kunnet utføre noen triks. Jeg ville nok blitt fort lei.

Lenke til kommentar

Finfin anmeldelse. Etter å ha prøvd spillet hadde jeg dog nesten forventa LAVERE karakter. Synes ikke at dette var noe særlig bra i det hel tatt..! Ingenting i dette spillet man ikke har sett før i andre spill, grafikken var ikke noe særlig å skryte av, fartfølelsen var veldig lav, og spillet var rett og slett for enkelt. (Hva har skjedd her siden amped spillene egentlig???? kaste snøballer??)

 

Jeg liker ssx for sin arcade og spillbarhet, og amped for realisme. Har prøvd en del andre snowboardspill jeg nå ikke husker navnet på, og hadde dette spillet eksistert samtidig så hadde jeg nok ikke fått hakeslepp på noen måte. Etter et spill som skate så er det rart de tør å hype opp spill i det hele tatt. Hvertfall når dette er resultatet....

Lenke til kommentar
Jeg venter til dem lanserer SSX4 med alle de gode og gamle karakterene. Egentlig så kunne dem bare forbedre grafikken til SSX3, laget det litt større og hatt noen nye baner og triks og jeg hadde vært kjempe fornøyd ettersom SSX3 var FANTASTISK!

 

 

+1 :new_woot: Tok faktisk frem PS2'en for noen måneder siden bare for å spille SSX3.. Fremdeles like kult. Utrolig at det enda ikke er kommet et SSX spill til next gen.

Lenke til kommentar
sitter bare å venter på Stoked jeg, tror det blir som skate på snø, super-realisme, også bruker de akkurat samme kontrollene som på Skate=) www.gettingstoked.com for de som ikke har fått det med seg:D

 

360 eksklusivt og greier.

Passa meg jævlig dårlig siden jeg kommer til å svi av noen lapper på GH:WT, Dead Space og noen andre spill før jul :thumbdown:

Kan rett og slett ikke ta meg råd til en 360.

 

Stoked så fett ut i alle fall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...