Gå til innhold

Ansiktsløftning for Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig er den sagnomsuste høstoppdateringen til Xbox Live klar for nedlasting.

 

 

 

Les mer

Skulle det ikke være i løpet av onsdagen??? Stod nå ihvertfall det på meldingen jeg fikk fra Xbox Live forleden dag - men stor skuff da ingenting skjedde når jeg slo den på idag!

 

Kan noen forklare meg om det er blitt forsinket til i morgen eller om det er jeg som tar feil?! Det siste er selvfølgelig sinnsvakt lite realistisk, men ingen regel uten unntak.

Lenke til kommentar
Endelig er den sagnomsuste høstoppdateringen til Xbox Live klar for nedlasting.

 

 

 

Les mer

Skulle det ikke være i løpet av onsdagen??? Stod nå ihvertfall det på meldingen jeg fikk fra Xbox Live forleden dag - men stor skuff da ingenting skjedde når jeg slo den på idag!

 

Kan noen forklare meg om det er blitt forsinket til i morgen eller om det er jeg som tar feil?! Det siste er selvfølgelig sinnsvakt lite realistisk, men ingen regel uten unntak.

 

De går nok ikke etter norsk tid, men amerikansk. Den kommer rundt kl 11 i dag, altså om 45 min ;)

Lenke til kommentar

Hvordan funker dette for de uten harddisk eller minnekort ?

 

Jeg har Arcade og har mistet minnekortet mitt. Fikk ikke tilbud om gratis minnekort eller harddisk til 100 kr via den Xbox registreringssiden. Ringte Microsoft Norge (Xbox support) for å høre, men får bare vite at "saken er sendt videre". Har snakket med de 4 ganger på 1 mnd. nå, ser ikke ut til at jeg får noe tilbud om økt lagringsplass. Saken er bare "sendt videre" hver gang.

Lenke til kommentar
Hvordan funker dette for de uten harddisk eller minnekort ?

 

Man trenger ikke harddisk for å oppdatere.

 

Men bør ha mellom 30-40 mb ledig minne.

Altså minnekort,hdd bla bla.

 

med tanke på at det er kun maks 120 GB hdd til 360 så

synes jeg det å kopiere spill til hdd "waste"

Selv om noen sliter med høye spinnelyder fra dvd rommen.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar
Når du ikke har hdd eller minnekort får du heller ikke lagret spill så det er nok ikke mange som ikke har noen av delene.

 

Så sant så sant Office Chair :-)

Pointless og ha konsoll uten lagring muligheter..

 

Hehe, jeg ser den. Men jeg har 2 Xboxer, har harddisk plass i fleng på den ene. Arcaden står på kjøkkenet og brukes som Media Center / casual spilling. Kjipt om jeg må droppe å være på XBL pga å bli sperret ute da jeg ikke har plass til oppdateringen fordi jeg mista minnekortet i et fyllekalas engang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...