Gå til innhold

Anmeldelse: Josefine og Drømmespeilet (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får heller bestikke Govern med litt søtsaker for å finne ut hvem som anmelder L4D, for så å spørre anmelderen hva han holder på med.

Det er Mikael selv som anmelder Left 4 Dead - et spill vi fikk tilgang til i går. Anmeldelsen kommer så snart vi har evaluert alle aspekter ved spillet. For de som lurer så har Mikael drevet med dette i dagene før vi fikk Left 4 Dead: http://www.gamer.no/artikler/shaun_white_snowboarding/57964

 

Og med det avslutter vi denne off-topic-diskusjonen. På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Bra at dere tester barnespill (noe som burde blitt skilt ut i egen portal for de yngste kanskje?), men problemet er jo at voksene mennesker tester spill beregnet på folk som er en brøkdal av anmelderens alder.

 

 

Burde heller ha en summer summarum av designet etc av anmelderen, deretter få noen små til å teste spillet for så å si hva de syntes om det.

Lenke til kommentar
Bra at dere tester barnespill (noe som burde blitt skilt ut i egen portal for de yngste kanskje?), men problemet er jo at voksene mennesker tester spill beregnet på folk som er en brøkdal av anmelderens alder.

 

 

Burde heller ha en summer summarum av designet etc av anmelderen, deretter få noen små til å teste spillet for så å si hva de syntes om det.

 

En brøkdal? Snakker du om brøker, som i 22/6 (anmelder er 22 år, spillet er beregnet på 6-åringer)? Tross alt er 22/6 en uekte brøk, men "brøkdel" er fremdeles etter min mening et svært intetsigende uttrykk som i beste fall betyr "mindre enn".

 

 

Ellers heter det "voksne mennesker" og "summa summarum".

Lenke til kommentar
Bra at dere tester barnespill (noe som burde blitt skilt ut i egen portal for de yngste kanskje?), men problemet er jo at voksene mennesker tester spill beregnet på folk som er en brøkdal av anmelderens alder.

Det ligger en viss utfordring i det å vurdere spill av denne typen, men jeg mener likevel det er fullt mulig å sette en rettferdig karakter til slutt, så lenge anmelder ikke glemmer hvem spillet faktisk er beregnet på. I Josefine og Drømmespeilets tilfelle er det, som du sikkert allerede har lest, flere elementer som trekker ned (men også mye som fungerer bra), og derfor er karakteren som den er. Tror ikke jeg har vært for streng.

 

Men det du sier er slettes ikke dumt. Hvis den som skriver om spillet glemmer hvem det er laget for, har han/hun bommet :)

 

Endelig et spill som jentene mine på 6 og 7 kan spille. De aller fleste DS-spill er dessverre på engelsk og med masse tekst, og utelukker dermed denne gruppen.

 

Når er utgivelsesdato?

Spillet ble lansert 10. november.

Lanseringsdatoer finner du forøvrig i produktinformasjonsboksen til høyre for anmeldelsene på Gamer, eller i prisguiden. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er ikke enig i at dette er dårlig prioritering av tester. Syns det er flott at denne siden kan favne om mange brukere, og syns også det er flott at dere bruker tid på barnespill. Jeg liker idèen om å kategorisere i en kategori for barn slik at det er lettere å finne fram til anmeldelser for barn. Når vi skal kjøpe spill til de små, så er butikkene helt blanke. De ler av oss og sier at de ikke har spilt spillet. Derfor vansklig å få greie på hva et spill faktisk inneholder.

 

Så jeg håper dere fortsetter å anmelde barne-spill, for det er ikke så enkelt å skaffe informasjon andre steder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...