Gå til innhold

Førsteinntrykk: LG KC910


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At kameralinsen er bygd ut av telefonen tyder på at LG har prioritert mer plass til optikk fremfor en tynn telefon. Noe som er en bra ting.

Godt dere forteller mobilfolket at større = bedre når det kommer til kamera og optikk. :thumbup:

 

På samme måte som med mange renspikkede kamera, kan du på KC910 vri på ringen rundt linsen for å veksle mellom automatisk og manuell fokus.

Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste kamera eller objektiv med den funksjonen. Derimot er det vanlig å ha en bryter på kameraet som veksler mellom manuell eller automatisk fokus. På enkelte Tamron-objektiver kan man også trekke fokusringen innover mot kameraet for å skifte mellom manuell og automatisk fokus. Hvis man vrir på fokusringen på reinspikkede kameraer så fokuserer man manuelt. Fokusering er noe annet enn veksling mellom fokusmetoder.

 

post-3851-1227087010_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser fin ut denne. Har hatt KU990 en god stund nå, og er relativt fornøyd, så kanskje jeg går over til denne om ikke så alt for lenge.

 

 

Jeg snakker om KU990. Regner med at denne blir i samme greia.

Hvor ofte bruker du det hjulet? Jeg bruker det nesten aldri, kun når jeg skal justere volumet eller zoome når jeg tar bilder (noe som jeg ikke gjør ofte).

 

Godt dere forteller mobilfolket at større = bedre når det kommer til kamera og optikk. :thumbup:

Men ikke så mange produsenter som skjønner det (her til lands hvertfall).

 

Denne er vel snart to år gammel:

 

samsung_sgh-b600.jpg

 

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Jeg synes menysystemet er stygt, slitsomt å navigere. Klønete å drive å snu på hjulet rundt linsa.. Jeg snakker om KU990. Regner med at denne blir i samme greia.

Bare klønete dersom du ikke trenger å skifte mellom manuell og automatisk fokus. Trenger man å skifte så er det mer klønete å navigere i menyer for å gjøre det samme.

 

Øyvind: Kameraet i Anycall-telefonen overgår nok med klar margin alle mobilkameraer av den typen som er på størrelse med en sukkerbit. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...