Gå til innhold

Demo: A Vampyre Story (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trolig høstens største tittel for min del dette. Men demoen får jeg ikke til å funke. Lastet den ned tidligere i dag fra en annen side og fikk installert helt greit. Men jeg fikk bare en error når jeg startet den. Tror feilen var relatert til directx. Skal prøve å se om den fra gamer funker det er nok samme fil.

 

Uansett, vet noen hvilke nettportaler som vil selge spillet?

Lenke til kommentar
http://www.play.com/Games/PC/4-/3438410/-/...;searchsource=0

 

Anbefaler flere å kjøpe dette og støtte gutta bak det :) (er meget stor fan av disse xD)

Sånn, bestilt. Takk for tipset. :)

 

Forresten, eit tips til dei som måtte trenge det når det gjeld bestilling frå Play: om de vil vere heilt sikre på at noko går under grensa, kan de sjekke Tollvesenet sin kurs her. Akkurat no går det greit opp til om lag 18,6 pund. Play har ikkje frakt, so det talet som står på framsida er det de betalar. Veldig enkelt og greit. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp spilt demoen av A Vampyre Story og må si at jeg ikke angrer på at jeg allerede har kjøpt fullversjonen. Et lite aber som jeg uansett merket meg,-stemmen til Mona er direkte plagsom i mine ører. Litt synd med tanke på at hun er hovedskikkelsen i spillet...

 

Piff, paff, det ser uansett ut til å bli et spill jeg vil kose meg med til tross for stemmen til Mona.

 

Wollis.

Lenke til kommentar

Ble overrasket over hvor dårlig stemmeskuespill det var. Selv la jeg ikke spesielt merke til hvor irriterende stemmen til vampyren var, men syns det var svært tamme og lite engasjerende dialoger.

Og når en ikke liker stemmene, er det vanskelig å like humoren, som for meg var ikke-eksisterende. Desverre.

Lenke til kommentar
Ble overrasket over hvor dårlig stemmeskuespill det var. Selv la jeg ikke spesielt merke til hvor irriterende stemmen til vampyren var, men syns det var svært tamme og lite engasjerende dialoger.

Og når en ikke liker stemmene, er det vanskelig å like humoren, som for meg var ikke-eksisterende. Desverre.

Lastet ned demo igår og gledet meg skikkelig, men endte med samme inntrykk som ac. Stemmen til Mona var litt for skjærende, samt uengasjerende dialog og animasjon. Kanskje jeg fikk for store forhåpninger når det ble sammenlignet med Monkey Island, for dette ga ikke mye mersmak.

Lenke til kommentar

Holder på å laste ned demoen nå, men fulgte linken inn på Play.com. Spilklet er bestilt. Kanskje er det ikke helt min stil, kanskje blir det det, men i alle fall er det vel verdt å støtte disse gutta. Når det gjelder de andre som også har bakgrunn fra Lucasarts så må nå bare Telltale games slippe Sam & Max sesong 2 samlet på DVD, slik at jeg kan kjøpe den også.

 

Edit: Nå har jeg spilt demoen av spillet. Det tok meg 15 minutter å fullføre det. Humoren traff meg ikke helt, men jeg tror og håper at det kan bli bedre når man får sjansen til å bli med på det hele fra begynnelsen av.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...