Gå til innhold

64-bit Flash tilgjengelig for Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje OpenJDK burde vere nevnt i artikkelen, sidan Java er nevnt som eit hinder? Denne eksisterar jo i 64-bits utgåve, og har som mål å lage ein fri implementasjon av Java. Kor godt OpenJDK fungerar har eg ikkje undersøkt sjølv, men ut frå Wikipedia er i alle fall store delar av Java allereie implementert. Så det kan ikkje vere så langt igjen for OpenJDK heller. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Kanskje OpenJDK burde vere nevnt i artikkelen, sidan Java er nevnt som eit hinder? Denne eksisterar jo i 64-bits utgåve, og har som mål å lage ein fri implementasjon av Java. Kor godt OpenJDK fungerar har eg ikkje undersøkt sjølv, men ut frå Wikipedia er i alle fall store delar av Java allereie implementert. Så det kan ikkje vere så langt igjen for OpenJDK heller. :)

 

Det eksisterer også et alternativ til Flash, som heter Gnash. Denne var i Linux-miljøet ikke regnet som er god nok erstatning av Adobe Flash sist jeg leste om den. Vet noen hvordan ståa er for Gnash i dag?

Lenke til kommentar
Kanskje OpenJDK burde vere nevnt i artikkelen, sidan Java er nevnt som eit hinder? Denne eksisterar jo i 64-bits utgåve, og har som mål å lage ein fri implementasjon av Java. Kor godt OpenJDK fungerar har eg ikkje undersøkt sjølv, men ut frå Wikipedia er i alle fall store delar av Java allereie implementert. Så det kan ikkje vere så langt igjen for OpenJDK heller. :)

 

Det eksisterer også et alternativ til Flash, som heter Gnash. Denne var i Linux-miljøet ikke regnet som er god nok erstatning av Adobe Flash sist jeg leste om den. Vet noen hvordan ståa er for Gnash i dag?

 

Fortsatt ikke godt nok :(

Lenke til kommentar

Da slipper man ihvertfall lenger å bruke rundt 100mb mer plass pga. noe som tar et par mb plass. Og kanskje flere kommer etter og skjønner at de skulle begynt med 64-bit for lenge siden. Så jeg vil ikke akkurat prise adobe for å komme med noe så lenge etter at de burde. De er tross alt et av de store selskapene som har fått andre til å holde igjen framtida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...