Gå til innhold

Vakkert gateslagsmål i februar (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal ikke kjøpe gamepad til min pc da forsvinner vitsen med å ha en pc i huset!!

 

Heh, du føler PCen din mister funksjonalitet av å ha en Joypad i tilegg til det andre?

 

Ellers er det jo interessant at spillet er planlagt å komme ut på PC, det har jo vært sjeldent at større slåssespill-titler har blitt gitt ut i det hele tatt på PC de siste åra. noen som vet om det er noe spesielt med dette spillet, eller om de har begynt å få ut denslags på PC igjen?

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette blir kjøpt til enten PS3 og 360 da jeg ikke har god nok pc for dette spillet :p

Men slåssespill for meg skal ikke spilles på mus og tastatur, gamepad ftw og nei jeg skal ikke kjøpe gamepad til min pc da forsvinner vitsen med å ha en pc i huset!!

 

Håper du kjøper det til 360, så kan jeg slå deg med denne arkadestikka:

post-106736-1226931770_thumb.jpg

:D

 

jeg kontrer med en slik :):

 

Classic.png

 

http://www.jjscustomarcades.com/ControlPanels.html

 

AtW

Lenke til kommentar

Veldig kjedelig det er så lenge til det slippes. Men gleder meg virkelig til det kommer. Absolutt ett spill som skal kjøpes.

 

Håper de ikke har dubbet det. Har de gjort det håper jeg man kan importere spillet med japansk tale fra feks USA. Selvsagt bør engelsk teksting være et alternativ om det har japansk tale.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...