Gå til innhold

Nå er Innov8 i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du skal surfe på internett på farten, er heller ikke det noe problem. Innov8 har nemlig støtte for alle de raskeste hastighetene i mobilnettet

Jeg synes denne logikken er flawed -- hva hjelper det med rask bærer om interface for surfing (altså nettleseren) ikke duger?

Er jo nettopp dette som er det smarte med smarttelefoner.

Du velger selv hvem nettleser du vil bruker :)

Lenke til kommentar
hva skal jeg velge no da?

 

I8510 Innov8 eller omnia ??

 

sliter med det samme men tenker også med n96 og iphone...

 

Har lest flere tester av Innov8 på nettet og må si at den virker fenomenal! Jeg fikk også prøv den på Electroworld messen i helgen, og det ga mersmak. Den danker ut N96, og spesielt stakkars iPhone lett :) Bare se på specsene

Lenke til kommentar
hva skal jeg velge no da?

 

I8510 Innov8 eller omnia ??

 

sliter med det samme men tenker også med n96 og iphone...

 

har prøvd mye n96 hos naboen, og tenker hver gang: denne skal jeg iallefall ikke kjøpe, men jeg sier selvfølgelig ikke til naboen hvor dårlig denne tlf er. (da tror jeg heller ville gått for iphone) hvis valget står mellom n96 og iphone.

Lenke til kommentar

fant ut at n96 er et dårlig valg, men tenker fortsatt på iphone-omnia-inov8 og det er ikka alltid specsa det kommer ann på. driter i om en telefon har drit bra sms funksjon hvis jeg bare sender sms en gang i året (som faktisk nesten er tilfelle.) jeg syntes det er viktig med en telefon som er brukervennelig noe jeg erfarte med iphone 1 gen. trur kansje det blir en samsung modell siden jeg driter i video-musikk (har egen ipod til det)... men men får se hva det blir til:) rykter om at apple skal oppgradere minne op iphone ...oooohh

Lenke til kommentar
Den danker ut N96, og spesielt stakkars iPhone lett

N96, ja. iPhone, nei, ikke en gang i nærheten.

 

Bare se på specsene

*sukk* ikke dette tullet igjen.

 

Det er vell like mye tull og si at den ikke er i nærheten av og danke ut iphone.. På mange måter knuser den iphone og på noen områder gjør den kanskje ikke..

 

Og det er kanskje tull med 8 mpixel, men etter de bildene jeg har sett så tar den bedre bilder en andre telefoner med 5mpixel.. Så da går det i minste rett vei..

Lenke til kommentar
Den danker ut N96, og spesielt stakkars iPhone lett

N96, ja. iPhone, nei, ikke en gang i nærheten.

 

Bare se på specsene

*sukk* ikke dette tullet igjen.

 

Sukk og sukk. Okay, jeg gir iPhone medhold i at den ser har et vanvittig bra utseende og et brukervennlig system. Men hva ellers er det iPhone gjør bedre da? Hvis man ser bort ifra touch screen funksjonaliteten, som de fleste erfarne innser er kortvarig og at fysiske taster er best i lengden. Dårlig kamera, tilkoblingshastigheter, restriktivt operativsystem og ikke minst overpris er ting som gjør at jeg i hvert fall styrer unna iPhone lett.

Lenke til kommentar

Hvilke butikker er det ?

 

Virker bare som om det er komplett.no som har den inne til kr 6499.- noe som er uaktuellt for meg. Vil kjøpe denne med binding til en lavere pris?

 

Noen som vet at butikker i Oslo Nord/Lørenskog/Lillestrøm som har denne på lager?

Endret av Pallister
Lenke til kommentar
ser iphone og n96 å slikt er blandet inn i denne diskusjonen.......glem dem.....innov8 er kongen

ser du har anskaffet deg xperia også nå! Jeg vurderer enten xperia eller innov8.. krangler litt med meg selv om hva jeg kommer til og bruke telefonen til..

Lyden i stereo høytalerene er vell rimelig mye høyere og bedre en xperia?

 

Hvilken er du mest fornøyd med til nå?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...