Gå til innhold

Anmeldelse: Rhodan: Myth of the Illochim (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske uenig i karakteren, selv om jeg er enig i mye av det som skrives.

 

Spillet har som nevnt veldig god grafikk, og jeg er også enig i at man nok får mest ut av det om man kjenner til universet fra før, for det tar mye tid før man får taket på hvem som er hvem, og hvilken plass de har i universet.

 

Historien er jevnt over god og de glimrende kuttscenene hjelper godt til å drive historien framover. Dessuten er det tonnevis med informasjon om universet rundt om i spillet om man vil lære, og det er meget bra. Personlig mener jeg utviklerne har klart å fange universet på en veldig bra måte, selv om de nok kunne forklart mer om hovedpersonene for de av oss som aldri hadde hørt om Perry Rhodan før.

 

Synes skuespillerne gjør en jevnt over god jobb, spesielt Perry Rhodan, og det er noe som har manglet ved tidligere adventurespill som har blitt oversatt fra tysk. Det var derfor ingen lidelse å spille den engelske versjonen, som for eksempel ved Secret Files: Tunguska, hvor jeg måtte ty til den tyske versjonen.

 

Det som trekker dette spillet ned fra å være et virkelig bra adventurespill er de noen ganger helt håpløst ulogiske gåtene, og at spillet gir spilleren en dårlig veileidning i hva man skal gjøre etter man har løst dem. Synes også slutten var mildt sagt forvirrende.

 

En 7/10 fra meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...