Gå til innhold

Gjør Xperia om til Touch HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mye SE igjen da vel? Telefonen er produsert av HTC og OSet er Microsofts. Panelene var kanskje SEs (selv om jeg mistenker de for å sette bort den jobben også) - men etter å velge de bort sitter man vel igjen med en HTC-telefon?

 

Mye fjas på meg. Selvsagt er SE produsent. Slik T-Mobile har produsert G1.

Lenke til kommentar

Litt snodig at amobil annonserer dette som om det var et hvilken som helst program man kan installere. Dette er en hack av verste slaget - røska ut deler av OS'et med brekkjern fra en mobil, og dunka det inn med slegge på den andre. Kjempekult - ja vist, men det må da gå an å omtale det som det det er.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke har kommet noen ny utgave siden jeg prøvde dette for to uker siden, kan jeg annonsere at denne hacken ikke fungerer så voldsomt bra, i og med at den ikke støtter at man drar ut tastaturet og at skjermen legger seg vannrett. Men det ser stilig ut, og det har absolutt potensiale hvis hackerne fikser noen grafiske bug i hacken, og for eksempel får inn en lignende vannrett-løsning som man finner på Touch Pro.

 

Når det er sagt, ser Touch HD minst like spennende ut som Xperia. Skjermen til HD er enda råere i virkeligheten enn på bilder ;)

Lenke til kommentar
Litt snodig at amobil annonserer dette som om det var et hvilken som helst program man kan installere. Dette er en hack av verste slaget - røska ut deler av OS'et med brekkjern fra en mobil, og dunka det inn med slegge på den andre. Kjempekult - ja vist, men det må da gå an å omtale det som det det er.

Du har mye erfaring med dette ser jeg? TouchFlo3D intet mer enn et today-plugin (og i denne cab-filen følger det med noen applikasjoner i tillegg). 2-3 tapp med fingeren eller stylus og det er installert.

Lenke til kommentar
Litt snodig at amobil annonserer dette som om det var et hvilken som helst program man kan installere. Dette er en hack av verste slaget - røska ut deler av OS'et med brekkjern fra en mobil, og dunka det inn med slegge på den andre. Kjempekult - ja vist, men det må da gå an å omtale det som det det er.

Du har mye erfaring med dette ser jeg? TouchFlo3D intet mer enn et today-plugin (og i denne cab-filen følger det med noen applikasjoner i tillegg). 2-3 tapp med fingeren eller stylus og det er installert.

 

Det morsomme blir når man får et av panelene til å forandre telefonen til Touch HD. Da snakker vi virkelig en killer ;) Om det er mulig? Slik jeg har forstått det, ja...

Lenke til kommentar
Litt snodig at amobil annonserer dette som om det var et hvilken som helst program man kan installere. Dette er en hack av verste slaget - røska ut deler av OS'et med brekkjern fra en mobil, og dunka det inn med slegge på den andre. Kjempekult - ja vist, men det må da gå an å omtale det som det det er.

Du har mye erfaring med dette ser jeg? TouchFlo3D intet mer enn et today-plugin (og i denne cab-filen følger det med noen applikasjoner i tillegg). 2-3 tapp med fingeren eller stylus og det er installert.

 

Det morsomme blir når man får et av panelene til å forandre telefonen til Touch HD. Da snakker vi virkelig en killer ;) Om det er mulig? Slik jeg har forstått det, ja...

 

Tja... bak Touch flo er det i grunn veldig likt som det er på xperia.. begge delene er bare en applikasjon på en måte som kjører "oppe på" windows! Touch Flo er jussom det positive med touch HD, og det får man jo til Xperia, og xperia får man til Touch HD!

Man vil jo aldri få 3.8" skjerm da!

 

Men klarer man og få Apple sitt OS som er på Iphone til og funke som ett panels.. Da blir jeg imponert.. Selv om jeg ikke ville hatt det, hehe =)

Lenke til kommentar
Men klarer man og få Apple sitt OS som er på Iphone til og funke som ett panels.. Da blir jeg imponert.. Selv om jeg ikke ville hatt det, hehe =)

Det begynner å bli en stund siden man fikk det. ;) Riktignpok ikke OS X i ekte versjon, men et skall som kjører oppå Windows Mobile. iFonz er programmet. ;) ITavisen hadde også en sak om det for en liten tid tilbake.

Lenke til kommentar
Men klarer man og få Apple sitt OS som er på Iphone til og funke som ett panels.. Da blir jeg imponert.. Selv om jeg ikke ville hatt det, hehe =)

Det begynner å bli en stund siden man fikk det. ;) Riktignpok ikke OS X i ekte versjon, men et skall som kjører oppå Windows Mobile. iFonz er programmet. ;) ITavisen hadde også en sak om det for en liten tid tilbake.

 

Da er det vel EOD? SE X1i er kongen på haugen for alle mobilnerder :):)

Denne telefonen har alle andre telefoner tilgjengelig med et trykk på skjermen? Sikkert s-60 også, ikke det at jeg tror det er noen som ville ønske et slikt gammeldags UI etter å ha prøvd et moderne, trykkfølsomt UI :)

Endret av poe
Lenke til kommentar
Du har mye erfaring med dette ser jeg? TouchFlo3D intet mer enn et today-plugin (og i denne cab-filen følger det med noen applikasjoner i tillegg). 2-3 tapp med fingeren eller stylus og det er installert.

Har 0 erarung med touch hd. Jeg trodde dette var mer som en hacka WM6.1 som det florerer av, eller i det minste sm en mellomting mellom det og en today plugin. Så man trenger kke å tukle med ROM her da?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Du har mye erfaring med dette ser jeg? TouchFlo3D intet mer enn et today-plugin (og i denne cab-filen følger det med noen applikasjoner i tillegg). 2-3 tapp med fingeren eller stylus og det er installert.

Har 0 erarung med touch hd. Jeg trodde dette var mer som en hacka WM6.1 som det florerer av, eller i det minste sm en mellomting mellom det og en today plugin. Så man trenger kke å tukle med ROM her da?

 

Vel, du trenger ikke nødvendigvis å rote så mye med dette.

og hvis du bare installerer en cab fil risikerer du ikke å miste panelene.

Derimot hvis du "hacker" den og installerer det på den andre måten slik jeg gjorde med den TF3D versjonen jeg har. Så måtte jeg det, men ejg har fremdeles panelene.

 

Men dette er bare en erstatning av Today skjermen.

Det er også ganske enkelt å skru det av om man måtte ønske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...