Gå til innhold

Anmeldelse: Football Manager 2009 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt FM i stortsett i hele dag og er så langt storfornøyd, alltid artig å snuble over nye detaljer! Har kun funnet en ørliten bug så langt og spillet kjører glatt og responsivt.

3D-visning er artig nok, men stortsett går det i tekstbaserte kamper, som vanlig ;)

 

 

PS:

Et år ble Champions League-finalen spilt på en lørdag. Det er vel ikke helt i tråd med UEFAs terminlister?

 

UEFA har faktisk bestemt at fra og med 2010 så skal CL finalen spilles på en lørdag :)

Lenke til kommentar

Jeg har lest dette og hørt det fra flere kompiser. Men jeg har som sagt ikke hatt problemer, og denne saken ble skrevet fredag formiddag.

 

Jeg forsøker å formidle min opplevelse av spillet, ikke problemer andre opplever i ettertid. :)

 

Vi får bare krysse fingrene for at det ordner seg snarest. Alle der ute fortjener å komme i gang med vinterens vakreste managereventyr snarest.

Lenke til kommentar

Å kjøpe spill nå til dags har ingen andre fordeler enn at man får et DVD etui, og en blekke med instrukser, eventuelt mulighet for multiplayer, dog dette oftest kan fikses gjennom hamachi ol..

 

Jeg ser ikke noe galt i å kritisere DRM, det ødelegger bare for de som faktisk kjøper det.

 

Uansett flott anmeldelse som vanlig Groven, stå på!

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte via steam og tidlig i går kunne jeg spille fint på bærbaren.

Kom hjem fra skolen og installerte spillet på stasjonæren, men da fikk jeg et problem med aktiveringen.

Det tok ca en time og så hadde SIgames fått ryddet opp i problemene (som så vidt jeg har forstått hadde med at de måtte oppdatere noen databasefelter hos de som sto for serial-registreringen og dermed gjorde databasen ulidelig treg og uresponsiv).

Etter en times tid fikk i alle fall jeg registrert spillet uten problemer og har spilt siden ;).

 

For personer som opplever problemer så anbefales forumet til SIgames.

Lenke til kommentar

Det tok vel tid å få spillet aktivert, men på fredagskvelden løste det seg for meg.

 

Du skriver at patchen er versjon 9.0.2, men det stemmer vel ikke helt. Det er vel bare 9.0.1?

 

Jeg kjører vel en maskin som er såvidt innenfor minimumskravene (Xp2200, 1 GB minne, Radeon 9800 pro) og jeg slet med at bokstaver hengte seg opp på demoen. Måtte være veldig forsiktig om jeg skulle skrive inn noe å søke på, ellers ble det fort at jeg f.eks. søkte etter bbrraann. Dette problemet har jeg ikke sett noe til på fullversjonen.

 

Ellers kjenner jeg at lysten etter å spille dette managerspiller river i meg igjen, og jeg som trodde jeg var lei etter fm2008. Det kan bli en fin jul...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...