Gå til innhold

– Denne får plass i lomma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, tror jeg kunne fått plass til den i innerlommene på sommerjakka mi.

 

men dem er mer ett resultat av at tøyet som utgjør ytterlommene ikke er sydd fast i toppen, den egentlige lommer.

 

nåja, er ikke første gang at definisjonen på lomme har blitt strukket.

 

om jeg husker rett så fikk sony spesialsydd skjorter med ekstra store brystlommer til sine selgere. dette for å vise at den originale walkman var "lommevennlig" ;)

Lenke til kommentar
– Denne får plass i lomma

 

<..> vi vet ikke med dere, men ingen i Amobil-redaksjonen er utstyrt med så store lommer.

 

Men plass til den i lomma – Det får du ikke.

Ja-tja-nei? Kan dere bestemme dere?

Får den plass eller ikke?

Vet dere hvor store lommer leserne har eller ikke?

 

"I går ettermiddag dumpet det en pressemelding fra Samsung inn i innboksen i vår. I tittelen sto det "Samsung lanserer projektor i lommeformat". Vi ble selvsagt nysgjerrige."

 

– = sitatstrek :)

Lenke til kommentar
Skulle vel forsåvidt ikke være noe problem å få den inn i rygglomma på Scott-E vesten min. Men nå var den også designet for å kunne romme en bærbar PC og da gjort ekstra romslig. ;)

 

ah, scott-e. synd det ikke finnes noen forhandler her til lands. litt usikker på å bestille klær fra utlandet, siden dem mest sannsynlig bruker amerikanske størrelser, og returmulighetene kan være slitsomme.

Lenke til kommentar

Enkelte kjenner kanskje begrepet "pocket-cruiser", som er en betegnelse på små båter med en lengde opptil 8 m. Et annet begrep er "lommeslagskip" (sjekk Wikipedia)

Poenget mitt er at disse båtene selvsagt ikke passer i noens lommer, men er en betegnelse på noe som er krympet. Å latterligjøre Samsung for å bruke dette begrepet er selvsagt morsomt, men vitner også litt om kunnskapsløshet..

Lenke til kommentar

Pocketbøker glir jo ned i de fleste ytterjakkelommene mine, og jeg har til for litt siden tillatt meg på betvile når damer klager over at de ikke kan klare seg uten vesker. Helt til jeg spurte en av de jeg har snakket med, og fikk påpekt at det er ikke verdens største lommer på de fleste (trange) dongeribukser for jenter.

 

Men, tilbake til poenget. Er dette en etterfølger til den forrige projektoren Samsung hadde med LED? Kanskje denne er mest lyssterk? Finnes det noen andre projektorer på det norske markedet som har LED-belysning?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...