Gå til innhold

Wheel of Time blir spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gleder meg vilt til siste boka.. Blir spillet like bra som bøkene, så gleder jeg meg virkelig.. Noen som har trua på filmene da? det kan jo også bli snacks!

:yes: Kan godt hende de flopper helt, men uansett moro.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Ga opp serien et sted i bok nr 8 eller 9, det ble jo bare fjas etter hvert.

Samme her. Repeterende vas med dårlig språk. Hvis han ikke hadde vært så grisk kunne han skrevet historien som en bra triologi. Da hadde han sikkert hatt tid til å jobbe litt med språket i tillegg.

 

Helt enig. Kunne blitt en glimrende trilogi, men som evighetsserie ble det for mye repetisjon. Spillet derimot kan nok bli artig så lenge de ikke prøver å imitere bokserien for mye :)

Lenke til kommentar
Ga opp serien et sted i bok nr 8 eller 9, det ble jo bare fjas etter hvert.

Samme her. Repeterende vas med dårlig språk. Hvis han ikke hadde vært så grisk kunne han skrevet historien som en bra triologi. Da hadde han sikkert hatt tid til å jobbe litt med språket i tillegg.

 

Helt enig. Kunne blitt en glimrende trilogi, men som evighetsserie ble det for mye repetisjon. Spillet derimot kan nok bli artig så lenge de ikke prøver å imitere bokserien for mye :)

 

Helt enig i at bok 8, 9 og 10 var ganske fjasete og for det meste ubrukelige, ingen framgang i handlingen og side opp og side ned med beskrivelser av de "flotte" kjolene osv osv. Holdt nesten på å gi opp hele serien her men vil virkelig anbefale bok 11 (Knife of Dreams). Her skjer det ganske mye og det virker som om RJ faktisk fikk ny inspirasjon når han skrev denne, denne er ganske klart en av mine favoritter i serien, ikke langt fra Lord of Chaos(bok 6). Men er ganske redd for at et spill kommer til å være ødeleggende dårlig for serien, men vi får se når den tid kommer det kanhende det kommer en overraskelse :)

Lenke til kommentar
Håper hovedpersonen blir ond og alt går til helvete i siste boka, eneste måten serien kan gjenvinne noe respekt på IMO. Meen, blir vel "the american way" uansett. (barbie og svanesjøen lookalike)

Tull. Serien har holdt et høyt nivå gjennom 11 bøker (selv om mange syns det skjedde for lite i bok 10) og gir et mye mer kompleks innsyn i maktens intriger uten å bli såpeopera, slik som flere her klager på.

 

Det er bare å krysse alt man har av ekstremiteter å håpe at både filmer og spill blir bra. X

Lenke til kommentar
Skeptisk!

 

Det forrige spillet var crap.

Vel, fra et fan-perspektiv var det kanskje ikke det man hadde ønsket (med setting i en annen tidsalder osv), men spillet var absolutt ikke dårlig. Ifølge GameRankings har The Wheel of Time en Avg Ratio: 81%, langt fra dårlig altså. PCGamer (US) ga spillet 90% (høyt til å være PCG) og Editors Choice - Et kvalitetsstempel!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...