Gå til innhold

Atari snapper opp Ghostbusters (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått med meg en god del, ja. Det du snakker om er film-lisens, dvs spill basert på en film. Et spill basert på en lisens er noe helt annet. ;)

 

Ta Lord of the Rings Online, for eksempel. Det er et lisensspill og et av de beste MMO'ene der ute. Age of Conan? Lisens. Warhammer Online? Lisens. ;)

Jeg snakker om lisenser generelt jeg. Hadde du brukt noen sekunder mer på å lese førsteposten min hadde du skjønt det. Jeg har dårlig erfaring med både spill basert på filmer og spill som er basert på franchisen. Spilte feks. en haug med dårlige Marvel-spill på SNES i min tid. De var basert på en franchise og ikke en film. Finnes mange eksempler utover dette også.

 

Uavhengig av om det er filmlisens eller franchiselisens har jeg fortsatt dårlig erfaring med lisensbaserte spill. Om dette spillet viser seg å være en middelmådig opplevelse så hjelper det meg fint lite at The Lord of the Rings Online er bra. Jeg spiller ikke MMO. Og når det gjelder Age of Conan så har jeg hørt at det også er temmelig middelmådig.. Nå har ikke jeg noe kjennskap til dette spillet, men jeg skriver bare hva jeg har hørt/lest. Er ikke interessert nok i disse spillene til å diskutere noe om de.

 

Jeg håper selvfølgelig at Ghostbusters blir et bra spill, men jeg frykter også det motsatte. Det har skjedd før. Jeg er skeptisk, og det forblir jeg til det motsatte er bevist. Samtidig gleder jeg meg også litt, i tilfelle det blir bra.

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...