Gå til innhold

Har du flyttet hjemmefra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere være så snille med å slutte å gå itavisen i næringen?

 

Ihvertfall så lever dere ikke opp til deres eget krav om disse nettsidene:

 

Tek.no skal være grundig, seriøs, ha flest og best tester, kombinert med gode tjenester som diskusjonsforum og prisguide.

 

Slike artikkler som dette gjør akkurat ikke siden akkurat mer seriøs. Vær så snill å slutt, så kanskje jeg kommer tilbake for å lese igjen.

 

Forresten var mange av disse produktene veldig gammelt nytt, virker som artikklen er kun skrevet for å publisere en artikkel.

Lenke til kommentar

Synes det er flott med en lett underholdende og "useriøs" artikkel i blandt. Spesielt i helgene der det ellers ikke ville blitt skrevet artikler likevel.

 

Go Kjersti! :new_woot:

 

Dere som ikke liker disse artiklene, vet vel også at det går an å la være å åpne dem, ikke sant? Det burde vel ikke lenger være noen overraskelse hva disse artiklene går ut på.

 

Regner med Tek.no begrenser mengden med slike artikler såpass at det ikke blir vanskelig å finne frem til de "seriøse" artiklene.

Lenke til kommentar

Slitsomt med så mange sider, hva med å lage en lang artikkel? Det er kun to bilder per side!

 

Det samme problemet syns jeg mange av testene har også, hvorfor ikke ha en lang side med html-anchors til dem forskjellige delene, i stedet for ørten sid

 

Helt enig. Det har iritert meg lenge.

Endret av eirikaas
Lenke til kommentar

Slitsomt med så mange sider, hva med å lage en lang artikkel? Det er kun to bilder per side!

 

Det samme problemet syns jeg mange av testene har også, hvorfor ikke ha en lang side med html-anchors til dem forskjellige delene, i stedet for ørten sid

Helt enig. Det har iritert meg lenge.

Er vel sånn at det kan bli vist mest mulig variert reklame som folk kan trykke på...

Endret av -Strepto-
Lenke til kommentar

Synes fortsatt de kunne hatt et par bilder til per side.

 

Vinstativet var dritkult. Kanskje far eller mor får noe slikt til jul.

 

Det var ikke noen pris på R2D2-prosjektoren. Var det bare noe tull, eller er det et faktisk produkt? Hvor mye koster den?

 

EDIT: NVM, fant pris på nikko.no. 22995,-

 

http://webshop.nikko.no/epay/nikko/default...amp;Produkt=457

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...