Gå til innhold

– Et moderne Baldur's Gate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge til dette spillet. Men jeg er redd for at det blir "dumbed down", slik at det skal være et spill for ALLE. Noe som jeg synes at er trenden i nyere RPG's. Jeg vil ha gameplay som er utilgivelig når du gjør dumme taktiske valg (mange spill har dessverre nesten ingen ordentlige taktiske valg heller). Og jeg vil ha et litt avansert system med tanke på combat, stats, gear etc.

 

Spillet blir nok konge uansett, for det er sjeldent at BioWare ikke leverer en episk historie. Men med Mass Effect følte jeg av og til at jeg bare valsa på uten egentlig å måtte tenke på hva jeg skulle gjøre, og fikk se kule cutscenes av og til.

 

Jaja, nå er jeg kanskje litt for opphengt i at Baldurs Gate nevnes i sammenheng med spillet, og har derfor litt for store forhåpninger til at spillet skal være så likt som mulig bare med oppusset grafikk :)

Lenke til kommentar
Gleder meg som en unge til dette spillet. Men jeg er redd for at det blir "dumbed down", slik at det skal være et spill for ALLE. Noe som jeg synes at er trenden i nyere RPG's. Jeg vil ha gameplay som er utilgivelig når du gjør dumme taktiske valg (mange spill har dessverre nesten ingen ordentlige taktiske valg heller). Og jeg vil ha et litt avansert system med tanke på combat, stats, gear etc.

 

Spillet blir nok konge uansett, for det er sjeldent at BioWare ikke leverer en episk historie. Men med Mass Effect følte jeg av og til at jeg bare valsa på uten egentlig å måtte tenke på hva jeg skulle gjøre, og fikk se kule cutscenes av og til.

 

Jaja, nå er jeg kanskje litt for opphengt i at Baldurs Gate nevnes i sammenheng med spillet, og har derfor litt for store forhåpninger til at spillet skal være så likt som mulig bare med oppusset grafikk :)

 

 

Gleder meg også som en unge. Tror det er gode grunner til å håpe på et noe mer avansert og "klassisk" RPG spill. Mener Bioware selv har sagt at Mass Effect ble bevisst laget for å være mer tilgjengelig for alle (ikke minst fordi det kom på Xbox 360), og at de ikke vil gå samme veien med dette spillet.

 

 

Får håpe de bekrefter det på onsdag!

Endret av soul
Lenke til kommentar

sukk av prinsipp venter jeg nok et års tid på PS3 utgaven, da PC utgaven sikkert er like infisert av DRM som mass effect.

 

tenker ikke på propegandaen at dette ødelegger maskina etc, er mer prinsipielt at jeg ikke ønsker å teknisk sett "leie" et spill, om jeg av diverse grunner på formatere vil jeg gjerne vite at jeg kan installere spillet igjen etter på.

 

uansett

 

takk til gamer.no for at dere får til dette :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...