Gå til innhold

Se vår nye podkast-katalog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Vil samtidig anbefale podcastene Diggnation og The Totally Rad Show

 

Beste podCastene ute der.(punktum)

 

post-54720-1225914048.jpg

Diggnation - wiki

Diggnation is a weekly video podcast produced by Revision3. It is hosted by Kevin Rose and Alex Albrecht, who had previously hosted TechTV's The Screen Savers together. Its main purpose is to discuss some of the top stories from Digg, the social bookmarking website developed by Rose and others. The format of the show usually involves Rose and Albrecht reviewing one or more brands of beer at the opening of the show, of which they will consume throughout the show, followed by them discussing various Digg stories from the previous week. Both audio and video versions of the podcast are available from Revision3.

 

post-54720-1225914093.jpg

The Totally Rad Show - wiki

The Totally Rad Show is a weekly video podcast produced by Team Awesome, LLC and distributed by Revision3. It consists primarily of reviews and reminiscences of pop-culture phenomena such as movies, video games, television programs, and comic books. The show debuted on March 27, 2007, and is hosted by Alex Albrecht, Dan Trachtenberg, and Jeff Cannata. It is filmed and edited by Steve Koncelik. In 2008 the show was honored with a People's Voice Webby Award.[1]
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hmmm... Syntes det var merkelig mange som manglet der, jeg... Ingenting fra IGN? Jeg er ikke en gang spillinteressert i det hele tatt, og savnet IGN-castene :-P De burde jo være der :-)

Selv har jeg brukt Miro en del, og jeg abonnerer der på Timo's HD Trailers, og den er jeg meget fornøyd med! :-) På Miro er det MANGE gode forslag :-) For de politisk interesserte er det også Obama-feeds og alt mulig :-)

Men jeg regner med at det blir bedre etterhvert :-) Er det noen plass vi kan komme med forslag til hva som kan komme på denne listen? :-)

Det var forresten en meget danskdominert innholdsliste :-P

Og det står 35.000 i artikkelen, men jeg nekter å tro at på så kort tid har det kommet over 20.000 nye episoder, altså :-P Det er jo nesten 60.000 som vises i oversikten :-) Eller betyr det kanskje bare at det er dobbelt opp av nesten halvparten? :-P

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar
Hvilket program anbefales - bortsett far itunes - til å laste ned og organisere podcastene? Jeg gidder ikke å ha et blytungt program som installerer alt mulig dritt når jeg kun vil laste ned podcaster...
Ziepod
Hvordan laster man egentlig ned disse filene til f.eks mp3-spilleren?
Du abbonerer på RSS-feeden med et program med mulighet for automatisk nedlasting, a.k.a en pod-catcher.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...