Gå til innhold

Førsteinntrykk: LG KF750 Secret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer med førsteinntrykk nå?:S den har vært i butikken i nesten 4mnd.. hva somler dere med? unødvendig å komme med en sånn test uansett nå, alt for sent. Vurderte selv å kjøpe denne telefonen, men kom aldri noe ordentlig test av den å da ble det aldri noe av for min del.

 

synd dere er så trege med sånt!

Lenke til kommentar

Vel ting jeg kan sette fingeren på er

 

- Er fin og skinnende helt til du kommer bort den med fingrene, utrolig godt å se klassemerker både framme på skjermen og bakpå karbondekselet.

- De tre knappene under touch knappene, Ringe, C knappen og legg på er mere eller mindre udugelige, utrolig seige knapper, som man ofte må sette fingerspissen på før de reagerer.

- Generelt sett VELDIG treig mobil, og med touch navigeringsystem er det ofte vanskelig å vite om man har trykket eller ikke, og dette hjelper jo ikke når mobilen fort henger igjen ett par sekunder. Er også slik at du ofte må vente til du er kommet inn på det bestemte programmet du har valgt før du kan trykke videre, som på andre telefoner jeg har hatt at du bare kan trykke en knapp så neste, så er du ca der..

- Kamraet er ikke det man forventer av ett 5 mpx kamra med autofokus og blitz. Lukkerlyd går ikke av, uansett om man har på lydløs eller ikke, og går ikke ann å slå av så vidt jeg vet.

- Er jo som kjent automatisk at mobilen vrir skjermen hvis man tilter den, har heller ikke funnet ut om man kan slå av dette.

 

Ja, dette var det jeg kommer på nå i øyeblikket...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne mobilen et par måneder nå og inntrykkene så langt er:

 

- Den er litt treg

- Pusseklut til fremsiden er obligatorisk (fingermerkemagnet)

- Kalenderen er ubrukelig

- Litt lav batterilevetid

 

+ Den er nydelig

+ Svært god kvalitetsfølelse (tung, ingen slark, karbonfiber, herdet glass)

+ Beste video på markedet såvidt jeg vet (VGA vanlig, slow-mo, fast-mo)

+ Meget bra kamera med mange instillingsmuligheter (opp til ISO 800, LED blits, ansiktsgjenkjenning, autofokus, morphing osv)

+ Akselerometer (automatisk dreining av bilder/video, bevegelsesspill osv)

+ Berøringsfølsom skjerm (mer en artig greie enn noe veldig nyttig)

+ Dokumentleser (selv om synkronisering med outook hadde vært kjempegreit og)

 

Kommentarer til kommentarene:

- De tre nederste knappene på forsiden fungerer helt fint for meg

- Jeg har ikke problemer med fingermerker bakpå dekselet

- Kameraet er meget bra, akkurat så bra man kan forvente av et 5 mp kamera på en flis av en mobil :)

- Det var en god del tester tilgjengelig for meg før jeg kjøpte den. Jeg angrer ikke. Jeg er glad jeg ventet litt slik at den falt en del i pris og slik at jeg var forberedt på svakhetene mobilen har.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...